چگونه برای کمک به بیماران مبتلا به PKD با سطح کراتینین 3.4

چهار شنبه 4 ارديبهشت 1392
ن : lafee

چگونه برای کمک به بیماران مبتلا به PKD با سطح کراتینین 3.4

 

www.kidney-support.org/pkd-symptoms/1733.html

اگر این بیماری به خوبی کنترل نشده است، سطح کراتینین بالا خواهد شد در بیماران مبتلا به PKD شناسایی شده است. همانطور که به کسانی که بیماران PKD با به سطح کراتینین 3.4، چه اطلاعاتی باید آنها می دانند و آنچه را که بهترین درمان برای آنها است؟

بیش از نیمی از بیماران مبتلا به PKD پایان مرحله بیماری کلیوی (ESRD) با سن 65-70، است که می گویند توسعه، اختلال عملکرد کلیه است به احتمال زیاد اتفاق می افتد به بیماران مبتلا به PKD، در حالی که "رئیس مقصر" کیست که رو به رشد در کلیه ها. بزرگ شدن کیست می تواند بافت کلیه در اطراف آن ظلم و ستم و ایجاد ایسکمیک و anoxic کلیه ها، به تدریج عملکرد کلیه را دچار اختلال شود. در موارد عادی، کلیه های سالم حذف مواد زائد و مایعات اضافی از بدن است. اگر کلیه ها نمی توانند به طور معمول کار می کنند، مواد زائد در بدن ساخت، سپس کراتینین بالا و یک سری از علائم دیگر رخ خواهد داد.

3.4 سطح کراتینین می تواند به مردم بگوید اختلال عملکرد کلیه در حال حاضر به نظر می رسد، و این وضعیت در حال حاضر مرحله 3 بیماری کلیوی مزمن، که یک مرحله حیاتی. چرا ما این را می گویم؟ بدان سبب است که درمان فوری و کارآمد است به احتمال زیاد به عقب این بیماری، در عین حال، اگر بدون درمان رها شود، این بیماری است احتمال ابتلا به مرحله 4 بیماری مزمن کلیوی که نیاز به دیالیز یا پیوند کلیه در آینده ای نزدیک است. سپس چه درمان می تواند به بیماران مبتلا به PKD با سطح کراتینین 3.4 کمک کند؟

برای بیماران مبتلا به PKD، مهم ترین نکته در کاهش آن کیست در کلیه ها در حال رشد و بهبود عملکرد کلیه. استفاده از داروهای گیاهی چینی ثابت شده است که قادر به دستیابی به توابع. تمام داروهای گیاهی چینی که از طبیعت آمده است، بنابراین بیماران PKD لازم نیست که به نگرانی در مورد عوارض جانبی. اگر عملکرد کلیه می تواند بهبود یافته، کراتینین بالا به تدریج می تواند به برگشت به حد نرمال است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: PKD ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.