داروهای خانگی برای سطح کراتینین پایین

سه شنبه 3 ارديبهشت 1392
ن : lafee

داروهای خانگی برای سطح کراتینین پایین

 

داروهای خانگی برای سطح کراتینین پایین

سطح کراتینین بالا نشان می دهد زباله های اضافی ایجاد در body.It شما نشانه ای از problem.Can شما کاهش سطح کراتینین کلیه است؟ در اینجا برخی از داروهای خانگی برای سطوح کراتینین کمتر است.

کراتی نین یک محصول زائد از انرژی کراتین متابولیت عمده است. این است که به طور معمول توسط کلیه ها فیلتر می کند که پس از آن می توانید در کراتینین طبیعی level.The در خون ثابت نگه داشتن 0.6 تا 1.2 از mg / dl در مردان و 0.5 1.1mg/dl females.If در کراتینین خود را بیش از سطح طبیعی، شما باید برای درمان بلافاصله به دنبال.

رژیم غذایی گیاهی

رژیم غذایی گیاه خواری یکی از داروهای خانگی آسان به کراتینین کمتر است. منابع غذایی کراتین و کراتینین تنها در درون حیوان products.Therefore یافت، خوردن یک رژیم غذایی مبتنی بر گیاه بزرگ می تواند به کراتینین و کراتین در گردش خون شما را کاهش می دهد کمک کند. در همین حال، اگر شما یک سازنده بدن، شما باید مکمل کراتین را متوقف کند.

اجتناب از فعالیت بدنی شدید

کراتینین محصول جانبی از کراتین در muscles.Avoiding فعالیت جسمی شدید، می تواند از تجزیه کراتین به کراتینین را کاهش دهد. با این حال، بیماران باید حفظ exercise.It متوسط ​​می تواند کمک به افزایش عملکرد کلیوی و بهبود سلامت کلی.

آب بیشتری بنوشید

اگر بیماران مبتلا به احتباس مایعات را نداشته باشند، آنها توصیه می شود به نوشیدن water.After بیشتر از مواد زائد متابولیک هستند که توسط کلیه ها فیلتر، آنها خواهد شد به urine.Drinking آب بیشتری تخلیه می توانید خروجی ادرار در نتیجه افزایش بیاورید مواد زائد از بدن است.

چای برگ گزنه

چای برگ گزنه یکی از داروهای خانگی ساده و در عین حال قدرتمند برای سطوح کراتینین کمتر است. این چای مقوی به کلیه ها است و می تواند کمک به بهبود عملکرد کلیوی. بنابراین، می تواند کراتینین پایین تر تا حدی کمک کند.

طب گیاهی چینی

طب گیاهی چینی راه درمان موثر به کاهش creatinine.Based بالا در شرایط بیماران، انواع مختلف گیاهان تجویز می شوند می باشد. داروها می تواند کمک به تحریک خود بازسازی بافت های اختلال کلیه و آوردن بهبود عملکرد کلیوی. بنابراین، آن را می توانید کراتینین بالا را کاهش می دهد.

فوق برخی از داروهای خانگی به کاهش در شرایط مختلف creatinine.Based شده، درمان های مختلف توصیه می شود. شما می توانید به kidneyabc@hotmail.com ایمیل برای دریافت اطلاعات دقیق تر است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کراتینین ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.