چگونه به کوچک کردن کیست های کلیه پلی کیستیک به طور طبیعی

سه شنبه 3 ارديبهشت 1392
ن : lafee

چگونه به کوچک کردن کیست های کلیه پلی کیستیک به طور طبیعی

 

چگونه به کوچک کردن کیست های کلیه پلی کیستیک به طور طبیعی

بیماری کلیه پلی کیستیک یک بیماری ارثی است که اشاره به کیست های متعدد در کلیه ها است. چگونه به کوچک شدن کیست های کلیه پلی کیستیک به طور طبیعی؟ خواندن و پیدا کردن جواب!

برای پیدا کردن راه های کوچک شدن کیست های کلیه پلی کیستیک به طور طبیعی، لازم است برای پیدا کردن چگونه بزرگ شدن کیست در کلیه ها.

با توجه به آخرین تحقیقات، بیماری کلیه پلی کیستیک یک بیماری خود ایمنی است. به عبارت دیگر، کیست از اختلال اساسی سیستم ایمنی می شود.

در شرایط طبیعی، سیستم ایمنی با این نسخهها کار برای نظارت بر تولید یک نوع سلول به نام سلول های اپیتلیال توبولار کلیوی. با این حال، برای افرادی که تا به PKD ژن، اگر سیستم ایمنی بدن آسیب دیده است، آن را از دست دادن کنترل این سلول. به عنوان یک نتیجه، سلول اپیتلیال توبولار کلیوی توسعه و گسترش بسیار سریع. پس چه اتفاقی خواهد افتاد؟

شما باید بدانید که این سلول ها می توانند مایعات کیست که باعث بزرگ شدن کیست ها را آزاد. بدین ترتیب، به کوچک شدن کیست کلیه، کلیدی است برای کنترل تولید از این سلول ها است.

چگونه به کوچک شدن کیست های کلیه پلی کیستیک به طور طبیعی؟

برای کوچک شدن کیست های کلیه پلی کیستیک، ایمونوتراپی و میکرو چینی پزشکی پیشنهاد شده است.

در ایمونوتراپی کمک می کند تا به بازسازی یک سیستم ایمنی جدید و با استفاده از سیستم ایمنی بدن برای مبارزه با بیماری کلیوی.

همانطور که در بالا ذکر شد، کیست های کلیه پلی کیستیک مربوط به اختلال سیستم ایمنی زمینه ای. تا زمانی که سیستم ایمنی بدن می تواند معکوس، می تواند مانیتور به سلول اپیتلیال توبولار کلیوی ایجاد کند. به عنوان یک نتیجه، تعدادی از این سلول ها کنترل خواهد شد و کیست های بزرگ به تدریج متوقف خواهد شد.

پزشکی Osmotherapy میکرو چینی است که برای آن کمک می کند تا کوچک شدن کیست های کلیوی به طور طبیعی پیشنهاد شده است. این کمک می کند تا به افزایش گردش خون کلیوی و آن را به یک اختلاف فشار بین عروق خونی و کیست کلیه مایعات شود. به عنوان یک نتیجه، مایعات کیست خواهد بود زور به جریان به خون. در نهایت، مایعات کیست خواهد شد به خارج از بدن از طریق ادرار انجام می شود. این است که چگونه طب چینی خرد کوچک کیست کلیه به طور طبیعی.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کیستیک ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.