درمان طبیعی برای دیابت نوع 1

سه شنبه 3 ارديبهشت 1392
ن : lafee

درمان طبیعی برای دیابت نوع 1

 

درمان طبیعی برای دیابت نوع 1

درمان طبیعی برای دیابت نوع 1 چیست؟ دیابت علت اصلی مرحله نهایی بیماری کلیوی (ESRD) که نیاز به دیالیز یا پیوند کلیه است. در علاوه بر این به بیماری کلیوی، دیابت همچنین می تواند باعث برخی از عوارض دیگر است که حتی می تواند کشنده باشد. بنابراین کنترل دیابت نوع 1 بسیار ضروری است.

قبل از اینکه ما درمان طبیعی برای دیابت نوع 1 مراجعه کنید، برخی از دانش پایه در مورد دیابت نوع 1 نیاز به دانستن. پاتولوژی دیابت نوع 1 ترشح ناکافی انسولین به علت صدمه به سلول های جزایر است. علل آن عبارتند از: عامل ارثی و عوامل محیطی که باعث اختلال سیستم ایمنی است. پاسخ ایمنی غیر طبیعی صدمه به سلول های جزایر شود. اگر شما تست آنتی بادی انجام داده اند، ممکن است برخی از آنتی بادی های خود ایمنی مانند آنتی بادی و آنتی بادی ICA GAD وجود دارد. این آنتی بادی ها به سلول های بتای جزایر حمله و آسیب عملکرد آن انسولین ترشح.

به منظور درمان دیابت نوع 1، ما ابتدا باید تعمیر سلول های جزائر آسیب دیده و در همان زمان، تنظیم سیستم ایمنی بدن. هنگامی که آنتی بادی های حذف شده و اختلال ایمنی بدن حل شده است، سلول های بتا به تدریج عملکرد آن انسولین ترشح بهبود می یابند. تعویض پلاسما را می توان مورد استفاده قرار گیرد برای حذف آنتی بادی، در حال حاضر بیایید ببینید که چگونه درمان طبیعی برای آثار دیابت نوع 1 است.

در چین، "تانگ کانگ یی" و "ما تنگ کانگ" دو نوع از نسخه خاصی از طب گیاهی، که به طور معمول استفاده می شود برای درمان دیابت نوع 1 و دیابت نوع 2 است. مواد فعال از طب میکرو چینی مانند المان جزائر فعال، جزائر عامل تعدیل همراه، پانکراس فعال آنزیم، پروتئین گیاهی فعال و غیره می تواند تحت عمل میدان الکترومغناطیسی منجر به بدن بیمار است. این عوامل می تواند فعال و تعمیر عامل مقاومت به انسولین و کاهش حساسیت آن است. در این راه، گیرنده انسولین خواهد بود حساس تر به انسولین و تابع جزائر بهبود خواهد شد. میکرو چینی Osmotherapy پزشکی می تواند محیط داخلی بدن انسان را تمیز و انتشار دولت از بیماریهای متابولیک است. با گسترش عروق خونی و از بین بردن استاز خون، طب میکرو چینی می تواند میکروسیرکولاسیون در ضایعات بهبود و جلوگیری از مقاومت به انسولین است. مواد فعال در طب چینی نیز می تواند بیماری های قلبی عروقی و مغزی را با مسدود کردن LDL، به خصوص آسیب پراکسیداسیون چربی به سلول های مورد نظر جلوگیری می کند. استفاده از داروهای گیاهی چینی می تواند به عنوان یک درمان طبیعی برای دیابت نوع 1 است.

بیماران مبتلا به دیابت نوع 1 باید معاینات منظم انجام دهد، microalbumin معمولا نشانه اولیه از آسیب کلیوی است. درمان طبیعی برای دیابت نوع 1 می تواند به جلوگیری از آسیب کلیه و سرعت پیشرفت این بیماری کمک کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: درمان ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.