آیا می توانم 4 بیماری کلیه در دیابت معکوس شود مرحله

سه شنبه 3 ارديبهشت 1392
ن : lafee

آیا می توانم 4 بیماری کلیه در دیابت معکوس شود مرحله

 

آیا می توانم 4 بیماری کلیه در دیابت معکوس شود مرحله

بر اساس میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR)، بیماری مزمن کلیوی (CKD) را می توان به پنج مرحله بیماری کلیوی 4 stages.In در تقسیم، که کلیه ها به شدت با GFR از محدوده 29 15ml/min.Diabetes ~ اختلال یکی از علت منجر مزمن است مرحله بیماری کلیوی کلیه disease.Can 4 در دیابت معکوس می شود؟

اگر مبتلا به دیابت هستید، سطح قند خون خود را بیش از حد high.Over زمان، این می تواند به صدمه kidneys.One خود را از توابع مهم کلیه است به تمیز کردن blood.If خود را به آنها آسیب دیده است، ساخت مواد زائد و مایعات در خون شما به جای ترک خود آسیب body.Kidney معمولا طولانی قبل از شروع علائم appear.An علامت اولیه از آسیب کلیوی است مقدار کمی از پروتئین در صدمه به کلیه ها urine.If خود را در دیابت بازرسی و درمان به موقع، می تواند آن را reversed.Therefore، اگر شما یک سابقه طولانی از دیابت، شما باید آزمون microalbumin ادرار به طور منظم.

با این حال، مرحله 4 بیماری کلیه در دیابت می تواند reversed.However نیست، در صورتی که بیماران می توانند درمان تهاجمی در زمان دریافت، آنها قادر خواهند بود برای متوقف کردن پیشرفت بیماری و بهبود عملکرد کلیه به طور قابل توجهی. بیماران باید راهنمایی درمان زیر نگه دارید:

1. نگه داشتن سطح قند خون در زیر در control.By کاهش فشار بر روی کلیه ها، می تواند به صدمه بیشتر به کلیه ها کاهش می دهد.

2. کنترل پروتئینوری وابسته به conditions.Once بهداشتی رخ می دهد، عملکرد کلیه را در سریع یک speed.Another عامل خطر زوال عملکرد کلیه را تشدید pressure.It خون بالا مهم است که کنترل این عوامل خطر در کنترل بصورتی پایدار و محکم است.

3. شناخته شده است که بسیاری از بیماران مبتلا به بیماری می میرند کلیه از عوارض جدی این بیماری است، اما نه نارسایی کلیه بیماری itself.Heart، عفونت، و غیره هستند مرگ مشترک cause.Controlling از این شرایط می تواند پیشرفت بیماری را کند می کند.

4. در مرحله 4 بیماری کلیه در دیابت، به عنوان آسیب های جدی کلیوی تشکیل شده است، یک هدف درمانی مهم است برای بازگرداندن ساختار اختلال کلیه و بهبود function.If کلیوی، بیماران قادر خواهند بود برای جلوگیری از دیالیز.

اگر شما با مرحله 4 بیماری کلیوی ناشی از دیابت تشخیص داده می شود، شما باید به دنبال برای treatment.If اولیه کنترل نشده، ESRD به زودی خواهد آمد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: مرحله,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.