بالا ده حقایق در مورد سندرم نفروتیک در کودکان

سه شنبه 3 ارديبهشت 1392
ن : lafee

بالا ده حقایق در مورد سندرم نفروتیک در کودکان

 

بالا ده حقایق در مورد سندرم نفروتیک در کودکان

سندرم نفروتیک گروهی از علائم که ممکن است در کودکان رخ می دهد است. خواندن و پیدا کردن 10 حقایق بالا در سندرم نفروتیک در کودکان.

بالا 1

کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک دوره زمانی که علائم خود را تحت کنترل (بهبودی) پس از آن دوره زمانی که علائم بازگشت (عود) هستند. اکثر کودکان عود کمتر آنها به عنوان مسن تر، در نهایت "در حال رشد از آن" اواخر نوجوانی خود را.

بالا 2

برای حدود 80٪ از کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک، علت آن ناشناخته است. کلیه های آنها طبیعی یا نزدیک به طبیعی ظاهر خواهد شد پس از آزمون انجام می شود. پزشکان اشاره به این به عنوان "بیماری با تغییرات ناچیز".

صفحه 3

علائم رایج این بیماری سندرم نفروتیک دوران کودکی عبارتند از: خستگی، کاهش اشتها، ادرار کف آلود، تورم، درد پشت، خواب ناکافی و غیره.

بالا 4

هیچ درمانی برای سندرم نفروتیک وجود دارد، اما بسیاری از کودکان رشد می کنند از این بیماری است. پزشکی Osmotherapy میکرو چینی است که برای آن کمک می کند تا بافت کلیه آسیب دیده را تعمیر و بهبود عملکرد کلیه به طور طبیعی پیشنهاد شده است.

بالا 5

در برخی موارد، پزشک ممکن است بخواهید برای بررسی یک قطعه کوچک از کلیه کودک زیر میکروسکوپ برای دیدن اگر مواد وجود دارد که باعث سندرم.

صفحه 6

سندرم نفروتیک دوران کودکی می تواند در هر سنی آغاز شود، اما معمولا بین سنین دو تا پنج سال آینده آغاز می شود. آن را یک بیماری نادر است که در حدود 16 تاثیر می گذارد از هر 100،000 کودک در هر زمان داده شده است، و آن را تحت تاثیر قرار پسران بیشتر از دختران است.

صفحه 7

بسیاری از کودکان حداقل یک عود یا عود پروتئین در ادرار داشته باشد. هر یک از عود یک دوره بیشتر از درمان با استروئید نیاز دارند.

صفحه 8

پردنیزون استفاده می شود برای جلوگیری از از دست دادن پروتئین از خون به ادرار است. پس از یک تا چهار هفته درمان، کودک شما باید از رفتن به حمام در اغلب موارد آغاز خواهد شد.

صفحه 9

اگر فرزند شما تب دارد و یا شروع به شکایت از درد شدید در شکم، شما باید پزشک خود را در یک بار تماس بگیرید.

بالا 10

کودک شما احتمالا باید این بیماری چندین سال. این بسیار مهم است که برای درمان فرزند خود را به عنوان به طور معمول به عنوان ممکن است. فرزند شما نیاز به ادامه فعالیت های معمول خود را مانند رفتن به مدرسه و دیدن دوستان.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کودکان,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.