کارآمد ترین پارانشیم درمان بیماری های کلیوی

سه شنبه 3 ارديبهشت 1392
ن : lafee

کارآمد ترین پارانشیم درمان بیماری های کلیوی

 

کارآمد ترین پارانشیم درمان بیماری های کلیوی

درمان بیماری کلیوی پارانشیم کارآمد چیست؟ بیماری پارانشیم کلیه اشاره به خسارت وارده به بافت پارانشیم کلیه. اگر مردم می توانند با درمان بیماری کلیوی پارانشیم سریع نمی تواند درمان شود، این وضعیت می تواند توسعه پایان مرحله بیماری کلیوی که نیاز به دیالیز یا پیوند کلیه.

ما باید بگوییم ایمونوتراپی می تواند به عنوان درمان بیماری کلیوی های پارانشیم کارآمد ترین دلیل systematicness آن، اثر بخشی و ایمنی شمارش. ایمونوتراپی است که معمولا در چینی بالینی استفاده می شود، به طور کلی، آن را شامل تشخیص ایمنی، ترخیص کالا از گمرک ایمنی، مسدود کردن ایمنی، تحمل ایمنی، تنظیم ایمنی و حفاظت ایمنی. تمام این مراحل خواهد شد در طول ایمونوتراپی، که بستگی به نوع بیماری و درجه بیماری خود استفاده می شود.

در مرحله اول، تشخیص ایمنی انجام خواهد شد برای کمک به تشخیص نوع بیماری و نوع خود را از سموم انباشته در بدن است. تکنیک های برای تصفیه خون استفاده می شود برای حذف مواد زائد و مایعات اضافی از بدن است. با توجه به نتیجه تشخیص سیستم ایمنی، از روش تصفیه خون مربوطه انتخاب خواهد شد. دیالیز تنها می تواند از بین بردن کراتینین، BUN، اسید اوریک و دیگر مواد کوچک مولکولی، به غیر از دیالیز، روش های دیگر تصفیه خون عبارتند از: جذب ایمنی، تبادل پلاسما، پرفیوژن خون، hemofiltration و غیره

گرچه در پارانشیم درمان بیماری کلیوی شایع است که به تسکین علائمی مانند تورم، پروتئین در ادرار، خون در ادرار، فشار خون بالا، سطح کراتینین بالا، سطح BUN بالا، تهوع، استفراغ و غیره لازم است، آنها به اندازه کافی نیست.

درمان بیماری کلیوی پارانشیم کارآمد باید تمرکز به تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه را تغییر. در حالی که در حین ایمونوتراپی، تنظیم ایمنی و حفاظت ایمنی عمدتا مسئول برای دستیابی به این. از طریق گسترش عروق خونی، افزایش گردش خون، از بین بردن استاز خون، ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب و ارائه تغذیه برای کلیه های آسیب دیده، صدمه به کلیه ها می تواند به تدریج ترمیم کنید. کارشناسان بر این باورند که جلوگیری از دیالیز و یا پیوند کلیه این همان چیزی است که بیماران مبتلا به بیماری پارانشیم کلیه می خواهند بیشتر.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کلیوی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.