سطح کراتینین بالا 4.1، یک کلیه، ترخیص کالا از 30٪

سه شنبه 3 ارديبهشت 1392
ن : lafee

سطح کراتینین بالا 4.1، یک کلیه، ترخیص کالا از 30٪

 


س: شوهر من، که 56 ساله است، شانس به زندگی می کنند به طور معمول داشته باشد. شوهر من است که تنها یک کلیه با کراتینین 4.1 و ترخیص کالا از گمرک 30٪، در سال 2009 راه اندازی شد و با توجه به کیست بود که بر روی آن و دکتر می تواند کلیه را نجات دهد یکی از کلیه های او برداشته شد.

بعد از عمل کراتینین اش 1.5 بود و ترخیص کالا از گمرک پس از حدود یک سال ترخیص کالا از گمرک کلیه 60 درصد بود پس از آن بهبود 70٪ اما ناگهان 99٪ بود، با توجه به افزایش ناگهانی قند خون ترخیص کالا از گمرک کلیه به 30٪ کاهش یافته است. کلیه اکنون قادر به تولید هموگلوبین و دکتر به او تزریق یک بار در هفته برای کمک به کلیه تولید هموگلوبین آنچه که جیوه را در خون افزایش یافته است.

A: شما می دانید که اگر شوهر خود را دو کلیه و بیماری های دیگر را ندارد آن را بسیار جدی نیست. اما چیزهایی است که شوهر شما فقط باید یک کلیه و قند خون خود را نیز بالا است، پس از آن جدی است.

وضعیت او هنوز هم بسیار امیدوار با درمان موثر و به موقع. ما بسیاری از بیمار درمان شود، همه آنها دیابت یا بیماری کلیه بیمار است. و برخی از شرایط خود را بسیار بدتر از شوهر خود است، بنابراین ما معتقدیم که می تواند به کمک به او بهتر است.

شما می دانید که چرا سطح کراتینین شوهر خود را بالا می شوند؟ آن را به دلیل آسیب دیده از عملکرد کلیه است. ما می دانیم که کلیه ما را تابع به تخلیه سموم در بدن ماست. و سطح کراتینین یک نوع از سموم در بدن ما است. به عنوان تابعی از کلیه ما کاهش سطح کراتینین در خون ما افزایش خواهد یافت. بنابراین سطح کراتینین مشکل اصلی نیست. مشکل این است که برای صرفه جویی در کلیه خود را.

به صداقت به عنوان شما به ذکر است که از GFR شوهر خود را در چهار سال گذشته از 99٪ به 30٪ کاهش یافته است. من باید بگویم که عملکرد کلیه خود را به سرعت کاهش یافته است. بدون درمان مناسب آن را بر روی کاهش بروید. هنگامی که GFR خود را به 15٪ کاهش یافته است شوهر خود را به دیالیز نیاز دارند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: ترخیص ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.