آیا طول عمر پس از پیوند کلیه

سه شنبه 3 ارديبهشت 1392
ن : lafee

آیا طول عمر پس از پیوند کلیه

 

آیا طول عمر پس از پیوند کلیه

پیوند کلیه یک گزینه درمانی ارجح برای افراد مبتلا به ESRD است. این یک جراحی بزرگ است، که در آن کلیه بیمار با kidney.A پیوند موفق سالم جایگزین بهبود کیفیت زندگی بیماران و span.What زندگی طول عمر پس از پیوند کلیه است؟

کلیه دارای یک جبرانی capacity.If قدرتمند کلیه جدید به خوبی می تواند کار، بیماران هنوز هم می تواند زندگی طبیعی است با دیالیز نگهداری life.Compared، بیماران پس از پیوند کلیه یک زندگی طولانی تاریخ span.Some از خدمات بهداشت ملی اسکاتلند نشان داد طول عمر در بیماران دریافت کلیه جسد 17.19 سال در مقایسه با تنها 5.84 سال برای کسانی که که در دیالیز نگهداری هستند.

پس از پیوند کلیه با موفقیت انجام شده، بیماران می توانند به زندگی طبیعی نزدیک است که مولد و با کیفیت بهتر با محدودیت های کمتر در مقایسه با زمانی که در دیالیز قرار داده و از خوردن یک رژیم غذایی طبیعی مهار.

با این حال، بیماران باید برای ارسال پاسخ بر روی داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی است. استفاده طولانی مدت از این داروها می تواند به بیماران حساس به عفونتها و سلامت دیگر problems.Also را، این داروها بسیار گران قیمت هستند و آنها می توانند بار سنگین مالی بر روی family.What بدتر قرار داده است، در برخی موارد، اگر پیوند کلیه نتواند، بیماران مجبور به بازگشت به دیالیز. برای مثال، میزان عود از FSGS پس از پیوند کلیه می تواند رسیدن به 30 ~ 50٪ عود از FSGS پس از پیوند کلیه.

اگر شما یک اهدا کننده سازگار با کلیه را می کنید و یا نگرانی در مورد عوارض جانبی احتمالی پیوند کلیه، درمان جایگزین برای شما وجود دارد.

پزشکی Osmotherapy میکرو چینی نرم افزار جدید از انواع سنتی چینی های گیاهی medicine.Based بر وضعیت بیماری بیماران، متفاوت از گیاهان چینی در این therapy.This درمان استفاده می شود می تواند کمک به بدن بازیابی توانایی خود شفا بدن به تحریک خود بازسازی از tissues.Thus اختلال کلیه، آن را می توانید remarkably.If عملکرد کلیه را بهبود بخشد بنابراین، هیچ پیوند کلیه نیاز خواهد بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.