کراتینین بالا در هپاتیت

سه شنبه 3 ارديبهشت 1392
ن : lafee

کراتینین بالا در هپاتیت

 

کراتینین بالا در هپاتیت

کراتی نین یک محصول تجزیه کراتین است که بخش مهمی در سطح muscle.Creatinine است برای اندازه گیری چگونه به خوبی کلیه خود را functioning.How کراتینین بالا در هپاتیت اتفاق می افتد. استفاده شده است؟ آیا این نشان می دهد آسیب کلیه؟

صدمه به کلیه ها و کراتینین بالا در هپاتیت

هپاتیت یک بیماری پزشکی التهاب کبد و مشخص حضور سلول های التهابی در بافت و organ.Hepatitis است ممکن است کلیه ها در راه های زیر را مختل.

* ویروس هپاتیت ممکن است بافتهای کلیه حمله به علت مستقیم آسیب به کلیه ها.

* ویروس هپاتیت می تواند با آنتی بادی ترکیب به شکل ایمنی کمپلکسهای ایمنی complexes.The است می تواند عوامل التهابی و سیتوکین به علت التهاب در کلیه ها را جذب کند.

همانطور که کلیه ها دچار اختلال، آنها با شکست مواجه خواهد شد برای برداشت مواد زائد از خون، در نتیجه در های بالا creatinine.In طور کلی، از صدمه به کلیه ها جدی تر باشد، سطح کراتینین بالاتر.

کراتینین بالا و پایین در هپاتیت (راه های طبیعی برای کاهش کراتینین بالا)

برای کاهش کراتینین بالا، بیماران ابتدا باید کنترل هپاتیت. اینترفرون به طور معمول استفاده می شود برای درمان کبد disease.It می تواند از رشد ویروس هپاتیت به باعث بهبودی disease.This است مزاحم می تواند آسیب مستقیم به کلیه ها ناشی از ویروس را کاهش دهد.

علاوه بر این، برای جلوگیری از واکنش های التهابی در کلیه ها، آن است که باید برای از بین بردن کمپلکسهای ایمنی در تصفیه خون و kidneys.Blood می تواند مجتمع ها در خون را حذف، اما آن را برای آن دسته از سپرده در Osmotherapy پزشکی چینی kidneys.Micro کار نمی کند می تواند تنزل سپرده ایمنی در kidneys.Then مجتمع های تخریب خواهد شد از بدن در urine.Another تابع مهم میکرو چینی پزشکی تخلیه است برای احیای سیستم خود شفا بدن برای تحریک خود بازسازی structure.Thus اختلال در کلیه ، می تواند به بهبود عملکرد کلیوی به ارمغان بیاورد.

برخی از بیماران مبتلا به هپاتیت ممکن است فرصت از کلیه Transplant.Early از دست دادن و درمان تهاجمی می تواند پیشرفت بیماری را به نارسایی کلیه به طور کامل متوقف است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: هپاتیت,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.