کراتینین بالا در FSGS، پریدن از 2.7 به 4.6

سه شنبه 3 ارديبهشت 1392
ن : lafee

کراتینین بالا در FSGS، پریدن از 2.7 به 4.6

 

کراتینین بالا در FSGS، پریدن از 2.7 به 4.6

من با FSGS پنج سال ago.Recently، تشخیص داده شد، کراتینین من به 4.6 از 2.7 فقط در داخل 4 days.I شروع به پریدن کرد احساس بسیار scarred.Does است این افزایش ناگهانی در کراتینین نشان می دهد نارسایی کلیه؟ برای مدیریت آن، باید چه کار کنم؟

کراتینین می تواند منعکس چگونه به خوبی کلیه های شما کراتینین functioning.The بالاتر، بدتر کلیه function.Your جهش به کراتینین 4.6 از 2.7 تنها در 4 days.It است نشان می دهد که بیماری خود را در سمت چپ است در یک حاد phase.If مترقی کنترل نشده، شما ممکن است نارسایی کلیه در یک دوره کوتاه از time.In گذشته، کراتینین 5، سطح مرجع برای شروع Dialysis.Therefore است، مهم است که برای شما به دنبال برای درمان تهاجمی.

داروهای سیتوتوکسیک و عوامل سرکوب کننده سیستم ایمنی اغلب به درمان داروها FSGS.These استفاده می شود می تواند فعالیت های غیر طبیعی سیستم ایمنی بدن و التهاب در kidneys.So پس از یک دوره از درمان سرکوب، شما را التیام (بهبود نسبی) را داشته باشد.

با این حال، به عنوان کمپلکسهای ایمنی در کلیه خود را حذف نمی کند و سیستم ایمنی بدن هنوز کار می کند غیر طبیعی، بیماری مستعد ابتلا به relapse.To جلوگیری از از دست دادن حاد عملکرد کلیوی FSGS و شما را کاهش کراتینین بالا است، یک درمان جایگزین به شما توصیه می شود.

برای کنترل FSGS و کراتینین بالا، اهداف پس از درمان باید دست یافت.

1. سرکوب التهاب در کلیه

2. درست سیستم ایمنی غیر طبیعی

3. حذف کمپلکسهای ایمنی در کلیه و خون

4. بازگرداندن فیلترهای اختلال در کلیه ها برای بهبود عملکرد کلیوی

های بنیادی می تواند بیماری را با دوره نقاهت توانایی خود شفا body.In درمان FSGS درمان، ایمونوتراپی می تواند اختلال عملکرد ایمنی بدن اصلاح و بازسازی ایمنی طبیعی. بنابراین، می تواند سیستم خود را شفا بدن تحریک به ترویج خود بازسازی اختلال در کلیه structure.Thereby. شده، می تواند به بهبود عملکرد کلیوی به ارمغان بیاورد.

تعویض پلاسما می تواند کمک به حذف کمپلکسهای ایمنی در blood.As برای واریز در کلیه ها، طب گیاهی چینی می تواند آنها را تنزل و ایجاد آنها را در blood.Then حل، مجتمع های تخریب خواهد شد خارج از بدن از طریق درمان روز circulation.After سیستمیک خشک ، برخی از flocs ها را می توان در ادرار متوجه.

استفاده ترکیبی از ایمونوتراپی و طب گیاهی چینی می تواند از دست دادن عملکرد کلیوی حاد را متوقف و کمک به کاهش کراتینین بالا. بدین ترتیب، شما جلوگیری از نارسایی کلیه است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: FSGS,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.