حداقل تغییر بیماری: علت، علائم، تست، به درمان، پروگنوز

سه شنبه 3 ارديبهشت 1392
ن : lafee

حداقل تغییر بیماری: علت، علائم، تست، به درمان، پروگنوز

 

حداقل تغییر بیماری: علت، علائم، تست، به درمان، پروگنوز

بیماری با تغییرات ناچیز می تواند منجر به سندرم نفروتیک و یا نفروپاتی IgA، بدون کنترل خوب است. خوانده شده و در پیدا کردن آن علت، علائم، آزمون، درمان و پیش آگهی.

علت

بیماری با تغییرات ناچیز صدمه به کلیه ها مشترک خود ایمنی است. به عبارت دیگر، ریشه و علت آن مربوط به اختلال سیستم ایمنی زمینه ای. در شرایط طبیعی، سیستم ایمنی با این نسخهها کار به حذف باکتری ها از بدن. با این حال، در افراد مبتلا به اختلال سیستم ایمنی، سیستم ایمنی بدن را ضعیف می افتد برای جلوگیری از حمله باکتری ها در خارج، باعث رسوب باکتری در خون است.

با توجه به گردش خون، باکتری ممکن است به بافت های کلیه انجام شده، باعث التهاب در کلیه ها. این بیماری با تغییرات ناچیز اتفاق می افتد.

اگر شما یکی از بیماری های زیر، شما بیشتر احتمال ابتلا به این بیماری هستند.

- عفونت های ویروسی

- واکنش های آلرژیک

- واکسیناسیون

- تومور

- NSAID

علائم

همانطور که بیماری با تغییرات ناچیز توسعه، ممکن است برخی از علائم به شرح زیر اتفاق می افتد وجود دارد.

- افزایش وزن

تورم در چشم ها، پاها، پاها، صورت و غیره

- پروتئینوری

- ادرار خونی

تست

هنگامی که شما مشکوک به این بیماری، شما ممکن است پیشنهاد را به تست های زیر را برای یک تشخیص دقیق است.

- تست خون

- آزمایش ادرار

- بیوپسی کلیه

درمان

درمان های بسیاری است که می تواند کمک به مدیریت، وضعیت بهتری کلیه در بیماران مبتلا به بیماری با تغییرات ناچیز وجود دارد. در اینجا برخی از درمان های رایج برای اطلاع شما.

- درمان استروئید. برخی از بیماران ممکن است نیاز به ماندن در استروئید برای حفظ این بیماری در بهبودی. بزرگسالان پاسخ به استروئید و همچنین کودکان نیست، اما هنوز هم بسیاری پیدا کردن استروئید موثر. بزرگسالان ممکن است عود مکرر داشته و وابسته به استروئید شوند.

- ایمونوتراپی است. ایمونوتراپی طراحی شده است برای معکوس کردن سیستم ایمنی بدن آسیب دیده است. این کمک می کند تا بازسازی سیستم ایمنی جدید، که می تواند به جلوگیری از عود بیماری کلیوی.

- میکرو چینی پزشکی. این درمان جدید طب چینی کمک می کند که ترمیم بافت کلیه آسیب دیده و جلوگیری از التهاب، تا که به بهبود عملکرد کلیه است.

پیش بینی

با توجه به اختلال سیستم ایمنی زمینه ای، هرگونه عفونت یا سرما می تواند باعث عود شود. با این حال، یک درمان خوب است که می تواند کمک به کنترل سیستم ایمنی بدن و آسیب کلیه، کمک خواهد کرد که معکوس آسیب، رهبری یک چشم انداز خوب است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: پروگنوز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.