چگونه برای کمک به کم خونی در بیماری مزمن کلیه

سه شنبه 3 ارديبهشت 1392
ن : lafee

چگونه برای کمک به کم خونی در بیماری مزمن کلیه

 

چگونه برای کمک به کم خونی در بیماری مزمن کلیه

چگونه برای کمک به کم خونی در بیماری مزمن کلیه؟ کم خونی باعث می شود که بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیوی احساس خستگی، ضعف و بی اشتهایی، است که تخفیف کیفیت زندگی و برای بهبود وضعیت بیماری بد است. اگر کم خونی در بیماری مزمن کلیه درمان نشود، قلب بیش از حد سخت کار خواهد کرد، عضله قلب بزرگتر می شود و می تواند منجر به گرم کردن شکست.

وقتی مردم به بیماری مزمن کلیه، کلیه می تواند به اندازه کافی اریتروپویتین را ندارد (EPO) است که یک نوع هورمون که بدن شما می گوید که برای ساخت سلول های قرمز خون. در حال حاضر از آن آسان است برای ما را به درک چرا کم خونی می تواند تبدیل به یک عارضه شایع بیماری مزمن کلیه.

هدف از درمان کم خونی در بسیاری از موارد است که به افزایش سطح هموگلوبین خود را بین 11 و 12 باشد. اگر شما در حال تجربه کم خونی در بیماری مزمن کلیه، بالینی، مردم خواهد شد با مواد مخدر به نام عوامل محرک خونسازی (ESAs) که برای کمک به بدن سلول های قرمز خون و آهن اضافی است که به ویژه مورد نیاز در زمانی که مردم در حال دریافت ESAs درمان می شود.

اما کارشناسان چینی بر این باورند درمان واقعی برای کم خونی در بیماری مزمن کلیه به این معنی است که می تواند کمک به کلیه ها کار می کنند به طور معمول دوباره به تولید اندازه کافی EPO است. به منظور رسیدن به این هدف، در کار بالینی، داروهای گیاهی چینی به طور معمول استفاده می شود برای کمک به درمان بیماری مزمن کلیه. از طریق گسترش عروق خونی، افزایش گردش خون، از بین بردن استاز خون، ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب، تامین تغذیه برای کلیه ها آسیب دیده و از بین بردن عامل بیماری زا و حمایت واقعی چی، صدمه به کلیه ها را می توان به تدریج ترمیم و عملکرد کلیه خواهد بود بازیافت شود. در آن صورت، نه تنها کم خونی در بیماری مزمن کلیوی را می توان تا حد زیادی بهبود یافته است، همچنین نارسایی مزمن کلیه می توان جلوگیری کرد.

در علاوه بر این به کم خونی در بیماری مزمن کلیوی، هر گونه علائم دیگر شما رنج می برند؟ شما می توانید به ما بگویید بیشتر در مورد شرایط خود را، ما می توانیم به شما توصیه های پزشکی حرفه ای و صادقانه برای کمک به مبارزه با این بیماری را.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: مزمن ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.