آیا می توانم PKD چون فیبروز کلیوی

سه شنبه 3 ارديبهشت 1392
ن : lafee

آیا می توانم PKD چون فیبروز کلیوی

 

آیا می توانم PKD چون فیبروز کلیوی

آیا می توانم PKD باعث فیبروز کلیوی؟ هنگامی که، فیبروز کلیوی شروع می شود، پیشرفت PKD شتاب خواهد شد. به عنوان یک ماده در واقع، درمان موثر قادر به متوقف کردن فیبروز کلیوی، است که می گویند، مرحله زخم جلوگیری خواهد شد، و همچنین دیالیز و پیوند کلیه است.

کلیه فیبروز نتیجه اجتناب ناپذیر از تجمع بیش از حد ماتریس خارج سلولی رخ می دهد که تقریبا در هر نوع بیماری مزمن کلیوی از جمله PKD است. بزرگ شدن کیست ها در حال رشد در کلیه ها می تواند بافت کلیه اطراف ستم، که به تدریج باعث می شود کلیه ایسکمیک و anoxic. هنگامی که سلول های ذاتی کلیه ها آسیب دیده هستند، فیبروبلاستهای بینابینی تغییرات فنوتیپی و تبدیل به سلول های فیبر یکپارچه، ماتریکس خارج سلولی ترشح می شود، و سپس فیبروز کلیوی شروع می شود. چه تر است، انسداد جریان خون در کلیه ها بیشتر می تواند آسیب کلیه را تشدید کنند. فیبروز کلیوی بدتر و بدتر می شود، در نهایت به مرحله زخم وارد.

اگر فیبروز کلیوی بیماران مبتلا به PKD، چه درمان موثر باید انجام دهید این است برای جلوگیری از فیبروز کلیوی و جلوگیری از مرحله زخم اتفاق می افتد. Osmotherapy طب میکرو چینی است که معمولا در چینی بالینی استفاده می شود استفاده خواهد شد. این درمان بر اساس داروهای گیاهی چینی، اما بیرونی استفاده می شود. دو کیسه های پر شده با داروهای مناسب خواهد شد تحت کمر از بیماران مبتلا به PKD، قرار داده و با کمک دستگاه اسمز، مواد فعال به طور مستقیم به کلیه با نفوذ به پوست و شروع به بازی می آیند. بنابراین بیماران PKD نیاز به دروغ روی تخت را به میکرو چینی Osmotherapy پزشکی.

داروهای گیاهی چینی که توابع گسترش عروق خونی، افزایش گردش خون و از بین بردن خون حالت سکون استفاده می شود برای بهبود وضعیت هیپوکسیک ایسکمیک، برخی از داروهای خاص استفاده می شود برای کمک به چروکیده شدن کیست از طریق افزایش نفوذپذیری دیواره کیست، کاهش فعالیت سلول های پوشش ترشح دیوار کیست و تغییر اختلاف فشار درونی و بیرونی دیواره کیست از طریق ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب و ارائه تغذیه برای کلیه های آسیب دیده، صدمه به کلیه ها می تواند به تدریج تعمیر.

بیماران مبتلا به PKD باید با اعتماد به نفس که هنوز فیبروز کلیوی را می توان از طریق یک درمان کارآمد متوقف شد، و قبل از مشاوره پزشکی دقیق تر داده می شود، شما می توانید به ما بگویید بیشتر در مورد شرایط خود را.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: PKD ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.