اثر دیالیز در سطح کراتینین

سه شنبه 3 ارديبهشت 1392
ن : lafee

اثر دیالیز در سطح کراتینین

 

اثر دیالیز در سطح کراتینین

چگونه در مورد اثر دیالیز در سطح کراتینین؟ در بسیاری از کشورها، زمانی که سطح کراتینین افزایش به درجه خاصی، پزشکان به دیالیز بیماران خود توصیه خواهد شد. به عنوان یک ماده در واقع، نیاز به دیالیز ندارد رابطه مستقیم با سطح کراتینین خالص، دیالیز توصیه می شود wheen سطح کراتینین بالا باعث برخی از علائم آشکار مانند تهوع، استفراغ، از دست دادن اشتها، ادم شدید، خارش پوست، خواب مشکلات و به همین ترتیب.

به طور کلی، دیالیز می تواند بدیهی است که کمک به بیماران مبتلا به بیماری کلیوی پایین سطح کراتینین بالا. دیالیز جایگزین بخشی از عملکرد کلیه به حذف مواد زائد و خارج مایع اضافی از بدن است. اما برخی بیماران شکایت خواهد کرد که سطح کراتینین آنها است که هنوز هم پس از دیالیز، که ممکن است توسط دیالیز ناکافی و یا رژیم غذایی غیر معقول، و غیره ایجاد می شود

زمانی که کلیه ها قادر به کار به طور معمول، این غیر ممکن است که تنها کراتینین در بدن تجمع می یابد. با این حال، دیالیز تنها می تواند کمک به از بین بردن کراتینین، BUN، اسید اوریک و دیگر مواد مولکولی کوچک، به دیگر رسانه مولکولی و ماکرومولکولی مواد، دیالیز قادر به مقابله با. در آن صورت، این سموم را حفظ خواهد کرد از بین بردن کلیه ها، تعمیر به صدمه به کلیه ها خواهد شد با تاخیر، منجر به بیشتر و بیشتر عملکرد کلیه از دست داده است. پس از مدت زمان طولانی از دیالیز، بیماران مبتلا به بیماری کلیوی، کاهش برون ده ادرار پیدا کنید. حتی اگر دیالیز می تواند سطح کراتینین پایین تر، می تواند بیماری کلیوی را درمان نمی کنند.

تنها راه برای کمک به بیماران دیالیز خلاص شدن از شر است برای کمک به بهبود عملکرد کلیه با تعمیر آسیب کلیه. تجربه بالینی غنی نشان می دهد داروهای گیاهی چینی توابع از تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه، و اثر درمان خواهد بود واضح تر اگر بیماران دیالیزی هنوز هم برخی از خروجی ادرار خاص.

آیا شما درد و رنج برخی از عوارض ناشی از دیالیز؟ شما می توانید به ما بگویید بیشتر در مورد شرایط خود را، ما دوست داریم که به شما توصیه های مفید پزشکی.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کراتینین,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.