پروتئین در ادرار در نفریت بینابینی

دو شنبه 2 ارديبهشت 1392
ن : lafee

پروتئین در ادرار در نفریت بینابینی

 

پروتئین در ادرار در نفریت بینابینی

نفریت بینابینی یک اختلال کلیوی که در آن بینابینی کلیه که هم لوله ها را احاطه کرده تبدیل به inflamed.It می تواند عملکرد طبیعی کلیه اثر می گذارد، منجر به مشکلات بی شمار است، که در آن پروتئین در ادرار بسیار رایج است.

علل نفریت بینابینی

نفریت بینابینی حاد می تواند، به معنی آن را به طور ناگهانی رخ می دهد، یا مزمن، به این معنی آن در حال انجام است و در نهایت در نارسایی کلیه به پایان می رسد. این است که عمدتا با توجه به دلایل زیر:

* واکنش آلرژیک به یک دارو

* اختلالات خود ایمنی مانند لوپوس اریتماتوی سیستمیک (SLE)

* عفونت

* پتاسیم بیش از حد کمی در خون شما

* کلسیم بیش از حد یا اسید اوریک در خون شما

علل پروتئین در ادرار نفریت بینابینی

همانطور که بینابینی را احاطه کرده توبول های کلیوی، توبول های کلیوی به احتمال بسیار زیاد به involved.As توبول های کلیوی می تواند از مواد مفید، مانند پروتئین از ادرار اولیه باز در آشامیدن، لوله اختلال کلیوی adequately.As عمل نمی کند در نتیجه، این پروتئین جذب نمی شود ، در نتیجه در نتیجه پروتئین urine.Generally، سطح پروتئینوری توبولار کلیوی بسیار بالا نیست.

با این حال، اگر نفریت بینابینی درمان نشود به طور موثر، آن را التهاب باعث به glomeruli.If که از گلومرول اختلال، پروتئین های سنگین رخ می دهد.

چگونه به کنترل پروتئین در ادرار در نفریت بینابینی؟

1.Eliminate علل آسیب های بینابینی می تواند پیشرفت بیماری را کند می کند.

2.Develop یک رژیم غذایی کم پروتئین، که در آن پروتئین بالا باید 50٪ را پوشش میدهد.

3.Restore در اختلال structure.There بینابینی چنین درمان در طب غربی است.

طب گیاهی چینی، راه حل های جایگزین برای نفریت بینابینی است. با گشاد کردن رگ های خونی، داروها می توانند خون و اکسیژن را افزایش می دهد به kidneys.Additionally، مواد تشکیل دهنده دارو موثر می تواند توانایی خود شفا از کلیه برای بازگرداندن اختلال interstitium.In را در این راه فعال، می تواند جلوگیری از نشت پروتئین در ادرار، در نتیجه درمان پروتئین در ادرار اساسا.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: بینابینی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.