آیا می توانم به نفروپاتی غشایی علت مشکلات تنفسی

دو شنبه 2 ارديبهشت 1392
ن : lafee

آیا می توانم به نفروپاتی غشایی علت مشکلات تنفسی

 


اشکال در تنفس را تبدیل به یک نشانه مشترک نفروپاتی غشایی، به عنوان بیماری کلیوی توسعه.

می تواند باعث نفروپاتی غشایی تنفس مشکل؟

علل بسیاری از آنها که در تنفس مشکل در بیماران مبتلا به نفروپاتی غشایی درگیر وجود دارد. در اینجا برخی از علل اطلاعات یو تو.

عوارض قلبی

بیماری های قلبی عروقی (CVD) و یا بیماری های قلبی، شامل تمام بیماری ها و شرایط قلب و رگهای خونی، از جمله شریان ها و وریدها. کلیه ما کمک به کنترل و تعادل فشار خون. اگر کلیه شما توسط نفروپاتی غشایی آسیب دیده است، شما ممکن است از فشار خون بالا، که خطر ابتلا به عارضه قلبی را افزایش می دهد رنج می برند. تنفس مشکل تبدیل خواهد شد مهم ترین نشانه مشکل قلبی است.

احتباس مایعات

حفظ مایعات بدن، می تواند باعث ادم ریوی یا افیوژن پلور شود. این یکی از دلایل شایع تنفس مشکل به دلیل ناکارآمدی در از بین بردن بیش از حد آب توسط کلیه ها می باشد. در برخی از موارد شدید، بیمار ممکن است شکست بخورند به دروغ یا پشت او.

اسیدوز متابولیک

وقتی کلیه ها آسیب دیده می شوند، آنها را قادر به حذف اسید به اندازه کافی از بدن است، که به عنوان اسیدوز متابولیک شناخته شده است. این شرایط می تواند تنفس سریع و عمیق شوند.

عدم تعادل الکترولیت

کلیه عمل می کنند حذف الکترولیت بیش از حد در خون. در بیماران مبتلا به نفروپاتی غشایی، آنها ممکن است را از الکترولیت عدم تعادل رنج می برند. عدم تعادل الکترولیت مانند سطوح بالای سدیم می تواند سریع beath قلب و تنفس مشکل شود.

نارسایی کلیه

نارسایی کلیه مرحله پیشرفته ای از نفروپاتی غشایی است. نارسایی کلیه می تواند بیماری پلور شود و بیماران می توانند مالش پلور، درد قفسه سینه یا ناراحتی، تنفس تب یا مشکل دارند.

چگونه برای کاهش سختی تنفس در نفروپاتی غشایی؟

آسیب کلیوی - برای کاهش مشکل تنفس، به شما پیشنهاد با پزشک خود صحبت و دریافت درمان های سیستمیک است که ممکن است به درمان های پزشکی، رژیم غذایی، زندگی سالم و غیره با این حال شامل، شما هرگز نباید درمان که در علت زمینه ای تمرکز را فراموش کرده ام.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: تنفسی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.