دیابت چگونه باعث بیماری کلیوی ناشی از دیابت

دو شنبه 2 ارديبهشت 1392
ن : lafee

دیابت چگونه باعث بیماری کلیوی ناشی از دیابت

 

دیابت چگونه باعث بیماری کلیوی ناشی از دیابت

دیابت علت اصلی مرحله نهایی بیماری کلیوی (ESRD) است، پس چگونه دیابت باعث بیماری کلیوی ناشی از دیابت؟ اگر شما مبتلا به بیماری کلیوی ناشی از دیابت تشخیص داده می شود، اجتناب از دیالیز یا پیوند کلیه و بهبود کیفیت زندگی چیزی است که شما هنوز هم می توانید انتظار داشت.

دیابت می تواند عملکرد فیلتراسیون کلیه ها آسیب برساند. سطح قند خون بالا کلیه ها فیلتر کردن خون بیش از حد. همه این کار فوق العاده سخت در فیلتر است. پس از سالها، آنها شروع به نشت و پروتئین بسیار مفید است در ادرار از دست داده است. داشتن مقدار کمی پروتئین در ادرار است که به نام میکروآلبومینوری، که نشانه اولیه از آسیب کلیوی. بنابراین بیماران دیابتی باید معاینات منظم انجام دهید.

هنگامی که بیماری کلیوی ناشی از دیابت تشخیص داده شده است در اوایل، چندین درمان ممکن است بیماری کلیوی از بدتر شدن نگه می دارد. هنگامی که ماکرو آلبومینوری اتفاق می افتد، پیش آگهی بیماری کلیوی دیابتی تبدیل شدن به بد، پایان مرحله بیماری کلیوی معمولا شرح زیر است. دیالیز یا پیوند کلیه باید انتخاب شده برای حفظ جان بیماران زمانی که بیماری کلیوی ناشی از دیابت توسعه ESRD.

آیا امید نمی دهد تا زمانی که دیابت باعث بیماری کلیوی ناشی از دیابت، دیالیز و یا پیوند کلیه ممکن است تنها انتخاب، تا زمانی به عنوان درمان سریع و کارآمد استفاده می شود. بدون شک قند خون بالا باید به خوبی کنترل شده است، در غیر این صورت آسیب بیشتر کلیه ایجاد می شود وجود دارد. امروزه، بالینی، پزشکی است که بر اساس داروهای گیاهی چینی و تابع آن است برای محافظت از جزایر پانکراس به نام "تانگ کانگ یی" برای درمان دیابت مورد استفاده قرار گرفته است. سپس ما نیاز به تعمیر صدمه به کلیه ها و بهبود عملکرد کلیه، تنها از طریق این، دیالیز یا پیوند کلیه است که به احتمال زیاد قابل پیشگیری است. آیا دیالیز به شما آغاز شده است؟ شما می توانید به ما بگویید بیشتر در مورد شرایط خود را.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: دیابت,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.