پروتئین در ادرار و تورم پاها در دیابت

دو شنبه 2 ارديبهشت 1392
ن : lafee

پروتئین در ادرار و تورم پاها در دیابت

 

پروتئین در ادرار و تورم پاها در دیابت

دیابت یک اختلال سیستمیک است که می تواند شامل چندین ارگان های بدن و systems.Protein در ادرار و تورم پا ممکن است آسیب کلیه را نشان می دهد.

هر کلیه از یک میلیون nephrons.When خون با جریان زباله از طریق نفرون تشکیل شده، مواد زائد و مایعات اضافی خواهد بود removed.However، اگر قند خون کنترل شده نیست، غلظت بالای قند خون می تواند فشار اضافی در نفرون قرار داده است، بنابراین نتیجه در آسیب کلیوی مترقی.

پروتئین در body.They می تواند بدن را در برابر عفونت ها و بیماری ها محافظت می کند و همچنین منبع اصلی وضعیت راست energy.In بسیار مهم است، پروتئین ها می تواند در body.However حفظ، به دیابت، به عنوان نفرون اختلال، این پروتئین عبور نفرون و در نهایت در urine.This این است که چگونه پروتئین در ادرار رخ می دهد.

پروتئین در خون می تواند مایعات را نگه دارید و حفظ فشار اسمزی ثابت. با این حال، نشت از پروتئین در ادرار می تواند باعث کاهش فشار اسمزی. به عنوان یک نتیجه، مقدار زیادی از مایعات infilter به بافت زیر جلدی، در نتیجه در حفظ fluids.Due منجر به گرانش، احتباس مایعات در پاها رخ می دهد در مرحله اول، در نتیجه در تورم پا.

مشکل کلیوی معمولا در میان افراد با سابقه ای طولانی از دیابت در بالا 15 مرحله years.In اوایل رخ می دهد، آن را معمولا نمی تواند تشخیص داده شود. Microalbumin در ادرار نشانه ای برای اولین بار از نفروپاتی دیابتی است. بنابراین، آزمون microalbumin ادرار باید توسط بیماران با سابقه ای طولانی از دیابت انجام می شود.

همانطور که برای پروتئین در ادرار و تورم پاها در دیابت، برخی از راه ها می تواند کمک به مدیریت آنها.

* توسعه یک رژیم غذایی کم پروتئین، که در آن پروتئین بالا باید 50٪.

* نگه داشتن محدودیت در مصرف مایعات.

* کاهش مصرف نمک.

تغییرات رژیم غذایی نقش مهمی در اداره پروتئین در ادرار و تورم پاها در diabetes.However بازی، آنها به اندازه کافی برای مدیریت مشکلات در all.As ذکر شده در بالا، پروتئین در ادرار و پا تورم ناشی از کلیه impairment.Therefore، برای کنترل این مشکلات به طور کامل، هدف اصلی از درمان است برای بازگرداندن ساختار اختلال کلیه و بهبود function.If کلیه کلیه ها می تواند بهتر کار کند برای حفظ پروتئین در بدن، نشت پروتئین در ادرار اتفاق نخواهد افتاد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: دیابت,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.