افت فشار خون در بیماران مبتلا به PKD در دیالیز

دو شنبه 2 ارديبهشت 1392
ن : lafee

افت فشار خون در بیماران مبتلا به PKD در دیالیز

 

افت فشار خون در بیماران مبتلا به PKD در دیالیز

وقتی PKD توسعه نارسایی مزمن کلیوی، برخی از بیماران دیالیز به حذف مواد زائد و مایعات اضافی از بدن به عنوان کلیه ها موفق به انجام این نوع از کار به طور معمول را تجربه کنند. در حالی که افت فشار خون شایع ترین عارضه در دیالیز است، در اینجا شما می خواهد بیشتر در مورد افت فشار خون در بیماران مبتلا به PKD که در دیالیز توصیه می شود، یاد بگیرند.

برای بیماران PKD دیالیز، چه علل افت فشار خون هستند؟

علل شایع عبارتند از: از بین بردن بیش از حد وزن، مصرف قرص ضد فشار خون قبل از دیالیز، بیماری های قلبی و سپتی سمی، علل کمتر شایع افت فشار خون عبارتند از: کم خونی، افزایش وزن کم و یا کم آبی، آنافیلاکسی، آمبولی هوا، غذا خوردن / نوشیدن در طول دیالیز، واکنش dialyzer.

علائم افت فشار خون است که بیماران تحت دیالیز PKD ممکن است تجربه

نشانه ها و علائم افت فشار خون ممکن است شامل افزایش تعداد ضربان قلب، پوست سرد و مرطوب، توند باعث دل درد، حالت تهوع، استفراغ، درد قفسه سینه، احساس سرگیجه، ضعف، رنگ پریدگی، کاهش وضعیت ذهنی به از دست دادن هوشیاری، تشنج.

درمان افت فشار خون شامل درمان علائم و جلوگیری از افت فشار خون پس از تعیین علت اتفاق می افتد. به عنوان یک ماده در واقع، علاوه بر فشار خون پایین، بیماران دیالیزی ممکن است همچنین عوارض دیگر مانند گرفتگی عضلانی، سردرد، تب و لرز، درد قفسه سینه، تهوع و استفراغ و غیره را تجربه کنند. تا حدی، دیالیز کیفیت زندگی خود را فقیر می سازد.

برای بیماران مبتلا به PKD که در دیالیز هستند، اگر در حال رشد کیست در کلیه ها می تواند منقبض شده و به عملکرد کلیه را می توان به درجه خاصی افزایش یافته است، دیالیز است به احتمال زیاد متوقف شود. در چینی بالینی، Osmotherapy پزشکی میکرو چینی است که معمولا استفاده می شود برای کمک به بیماران مبتلا به PKD کوچک شدن کیست ها و بهبود عملکرد کلیه، این درمان طبیعی است که در داروهای گیاهی چینی، اما بیرونی استفاده می شود. آن را راحت تر به دروغ روی تخت را به میکرو چینی Osmotherapy پزشکی به جای اقامت در رختخواب به دیالیز است. بسیاری از بیماران خارجی می گویند آن را فقط دوست ماساژ چینی، بسیار راحت است.

اگر بیماران مبتلا به PKD در دیالیز هنوز هم برخی از خروجی ادرار خاص، پس از آن اثر درمان خواهد بود واضح تر، در آن صورت، کارشناسان توصیه شما برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این درمان.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: PKD ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.