مراحل بیماری کلیه پلی کیستیک و درمان

دو شنبه 2 ارديبهشت 1392
ن : lafee

مراحل بیماری کلیه پلی کیستیک و درمان

 

 
مراحل بیماری کلیه پلی کیستیک و درمان

بیماری کلیه پلی کیستیک یک اختلال پیشرونده کلیه است. می توان آن را پنج stages.Corresponding درمان تقسیم در مراحل مختلف مورد نیاز است.

مرحله ظهور

مرحله اول از بیماری کلیه پلی کیستیک مرحله ظهور است. این یک کلیه ژنتیکی disease.In طور کلی، بیماران با کیست در kidneys.As ها کیست های بسیار کوچک هستند به دنیا آمد، از آن آسان است به تشخیص them.If یک سابقه خانوادگی از این بیماری وجود دارد، بیماران باید برای غربالگری مراقبت های بهداشتی مناسب مهم است که به سرعت رشد کیست.

مرحله رشد

در سنین 30 تا 40، کیست بسیار به سرعت در حال توسعه است. این دوره به نام رشد stage.In طب غربی است، هیچ درمانی برای بیماری کلیه پلی کیستیک در این درمان stage.Symptomatic وجود دارد تنها راه حل در طب غربی است.

در مرحله رشد از بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD)، اگر درمان فعال استفاده می شود، آن را از بزرگ شدن کیست کند و یا سرعت رشد طب speed.Chinese درمان دارو option.The می توانند سلول های اپیتلیال بر روی دیوار کیست کشتن به سرعت است و حتی متوقف کردن کیست از بزرگ شدن.

مرحله تورم

پس بیماران پس از وارد 40S، کیست تصویر را بزرگ تر ببینید. further.When کیست بیش از 4 سانتی متر در اندازه، آن را به مرحله تورم نامیده می شود. کیست های بزرگ، بی شمار از علائم مانند درد پشت، هماچوری، فشار خون بالا و درمان proteinuria.Combined از طب غربی و طب چینی رخ خواهد داد پیشنهاد می شود برای درمان داروهای disease.Western کلیه پلی کیستیک می تواند طب symptoms.Chinese از بین بردن می تواند کمک کند از بین بردن مایع کیستیک و محافظت از عملکرد کلیه.

مرحله پارگی

اگر کیست بزرگ بیشتر، کیست مستعد ابتلا به پارگی می شوند. اگر پارگی کیست، مهم است که برای جلوگیری از عفونت در مورد به تابع سپتی سمی و حاد کلیه deterioration.Shrinking از کیست بزرگ و متوقف کردن آنهایی که کوچک به رشد کلید برای جلوگیری از پارگی کیست است.

مرحله اورمی

مرحله اورمی در آخرین مرحله disease.When بیماری کلیه پلی کیستیک کلیه پلی کیستیک توسعه به مرحله اورمی، دیالیز یا پیوند کلیه خواهد شد required.Now بیماران دارای گزینه های درمان، که در آن میکرو چینی Osmotherapy پزشکی می تواند کمک به بهبود عملکرد کلیه و کمک به بیماران تاخیر دیالیز و حتی اجتناب از آن.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: درمان,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.