آیا می توانم دیابت و بیماران CKD خوردن میوه ستاره

دو شنبه 2 ارديبهشت 1392
ن : lafee

آیا می توانم دیابت و بیماران CKD خوردن میوه ستاره

 


آیا می توانم دیابت و بیماران CKD خوردن میوه ستاره؟ اگر کلیه ها در حال حاضر آسیب دیده، میوه ستاره ممکن است یک انتخاب خوب برای شما نیست. خواندن و پیدا کردن جزئیات، و همچنین به عنوان لیست میوه های جایگزین.

در اینجا برخی از سوالات رایج در مورد میوه ستاره و مسمومیت خود را برای اطلاعات شما هستند.

آیا ستاره یک انتخاب خوب برای بیمار دیابت و CKD به غذا خوردن است؟

بله. میوه ستاره ممکن است مسمومیت برای بیمارانی که آسیب کلیه شود. برای بسیاری از کسانی که آسیب دیده، کاهش کلیه به اندازه کافی گسترده است که آنها که توسط دیالیز خون تحت درمان قرار گرفتند، هر چند در چهار مشکلات کلیوی موارد بود که شدت نرسیده است.

با این حال، برای افرادی که هیچ مشکل کلیه خوب است. هیچ مدرکی وجود ندارد می گوید که: میوه های ستاره مسمومیت مردم با عملکرد طبیعی کلیه تاثیر می گذارد وجود دارد.

آیا هیچ علائم از میوه ستاره مسمومیت وجود دارد؟

اگر شما اتفاق می افتد به یک فرد مبتلا به بیماری کلیوی، خوردن میوه های ستاره ممکن است علائم مختلف می شود به نشان می دهد که شما باید مسمومیت در حال حاضر، مانند تهوع، اضطراب، سکسکه، تشنج، استفراغ، گیجی و غیره.

باید چه کار کنم که بعد از مسمومیت میوه کاری انجام دهید؟

هنگامی که شما را میوه ستاره و نشان می دهد که یک یا بیشتر از علائم ذکر شده، لطفا پزشک خود را برای مدیریت اورژانس در اسرع وقت مشورت کنید.

درمان پزشکی در حال حاضر برای مسمومیت میوه ستاره دیالیز سریع کلیه است. برخی از گیاهان نیز کاهش مسمومیت کمک کند، اما در آن طول می کشد اثرات به آرامی. بدین ترتیب، مناسب برای افراد بعد از درمان اورژانس و یا برای افرادی که دارای یک مسمومیت بسیار خفیف است.

لیست میوه برای بیماران مبتلا به دیابت و بیماری مزمن کلیه ها چه هستند؟

- سیب

- سیب

- تمشک

- زغال اخته

- طالبی

- میوه های خشک

- انجیر

- تمشک

- پاپایا

میوه های مشترک برای افراد مبتلا به دیابت وجود دارد و CKD به خوردن است. با این حال، بسیاری از گزینه های دیگر که تفاوت در شرایط پزشکی خود را بر اساس وجود دارد. اگر شما علاقه، لطفا تجربه خود را در زیر ترک و ما بسیار خوشحالیم که برای پیدا کردن میوه های شخصی برای شما.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: CKD ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.