مواد غذایی کم فسفر برای بیماران مبتلا به PKD

دو شنبه 2 ارديبهشت 1392
ن : lafee

مواد غذایی کم فسفر برای بیماران مبتلا به PKD

 

مواد غذایی کم فسفر برای بیماران مبتلا به PKD

یک رژیم غذایی مناسب است که معمولا توسط پزشکان برای بیماران مبتلا به PKD پیشنهاد شده است، در حالی که مواد غذایی کم فسفر خواهد شد که سطح فسفر بالاتر از سطح نرمال است. هستند بسیاری از گزینه های خوشمزه، غذا فسفر پایین تر است که می تواند کمک به بیماران مبتلا به PKD حد ممکن سالم وجود دارد.

تحقیقات نشان می دهد که حتی در اوایل PKD، محدود کردن فسفر باعث می شود تفاوت در پیشرفت بیماری کلیه، مواد معدنی و اختلالات استخوان و سلامت قلب و عروق است. محدوده رژیم غذایی کم فسفر از 800 تا 1،200 میلی گرم روزانه، وابسته به پروتئین هدف. تقریبا هر مواد غذایی حاوی برخی از فسفر است. به عنوان یک قاعده کلی، غذاهای با پروتئین بالا نیز سرشار از فسفر هستند.

غذاهای کم فسفر عبارتند از: شیر برنج، پنیر خامه ای به طور منظم و کم چربی، نان سفید، کراکر، غلات، حبوبات، نخود سبز، لوبیا سبز، لوبیا موم، گوشت گاو بدون چربی، گوشت خوک، مرغ و یا سایر ماهی، ذرت بو داده، عسل، لیمو آهک نوشابه، آل زنجبیل یا آبجو ریشه، آب ساده و به همین ترتیب.

این مشکل به فسفر کمتر در رژیم غذایی است، پزشک ممکن است یک داروی الیاف پشم که بهم پیوسته و نخ پشم را تشکیل میدهد فسفات برای کمک به کنترل مقدار فسفر بدن خود را از مواد غذایی جذب می کنند توصیه می شود. پزشک همچنین ممکن است کلسیم و مکمل های دیگر، که بستگی به نیازهای تغذیه ای شما را توصیه کند.

کارشناسان PKD می گویند هر چند لازم است که به دنبال یک رژیم غذایی مناسب، مهم ترین چیز این است برای کمک به بیماران مبتلا به PKD مقابله با این اختلال کلیه. درست است این است که هیچ درمانی برای PKD وجود دارد، اما به این معنا نیست که بیماران مبتلا به PKD می تواند یک زندگی عادی به عنوان هر کس دیگری و دیالیز یا بیماران PKD پیوند کلیه باید در آینده ای نزدیک به چهره زندگی نمی کنند.

امروزه، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی است که معمولا در بالینی استفاده می شود، اهداف آن به کوچک شدن کیست که در حال رشد بر روی کلیه و بهبود عملکرد کلیه. بیشتر و بیشتر بیماران مبتلا به PKD خارجی نیز شروع به دریافت سود حاصل از این درمان طبیعی و خارجی. این است که در داروهای گیاهی چینی است، بنابراین بیماران PKD لازم نیست که به نگرانی در مورد عوارض جانبی. شما می توانید از دیگر بیماران مبتلا به PKD در اطراف شما مشورت و یا یک پیام به دانستن بیشتر در مورد میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ترک ما.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: PKD,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.