درمان طبیعی برای پروتئینوری: میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

دو شنبه 2 ارديبهشت 1392
ن : lafee

درمان طبیعی برای پروتئینوری: میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

 

درمان طبیعی برای پروتئینوری: میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

درمان طبیعی برای پروتئینوری چیست؟ درمان نشود، پروتئینوری می تواند سرعت پیشرفت این بیماری است. با این حال، بسیاری از بیماران مبتلا به بیماری کلیوی ممکن است عود پروتئینوری رنج می برند، مانند بیماران مبتلا به FSGS. آیا درمانی که می تواند پروتئینوری بدون عود درمان وجود دارد؟ خوب، کارشناسان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی توصیه می کنند.

از داروهای غربی مانند مهارکننده های ACE (تبدیل کننده آنژیوتانسین مهارکننده های آنزیم) و ARBs (مسدود کننده های گیرنده آنژیوتانسین) به طور معمول استفاده می شود به درمان پروتئین و کنترل فشار خون است. این می تواند پروتئینوری در زمان کوتاه با آشکار اثر درمان را درمان کنند. با این حال، به همین دلیل پروتئینوری همیشه برای برخی از بیماران مبتلا به بیماری کلیوی عود است، زیرا این داروها غربی می تواند صدمه به کلیه تعمیر نیست. پروتئینوری به احتمال زیاد دوباره عود زمانی که انگیزه بر کلیه آسیب دیده است. علاوه بر این، اگر صدمه به کلیه ها را می توان تعمیر و عملکرد کلیه را نگه می دارد از دست دادن، و سپس هیچ شک پروتئین تبدیل خواهد شد بیشتر و بیشتر شدید، که در آن زمان وجود دارد، برخی از علائم ناشی از از دست دادن پروتئین ممکن است شدید. اینکه آیا می تواند میکرو چینی پزشکی Osmotherapy معامله با آن؟

طب میکرو چینی توسعه های جدید از طب سنتی چینی است، بر اساس داروهای گیاهی چینی، نسخه فعال که فوق العاده هستند بطور عالی یا ظریف یا ریز نقش برآب نمودند. با به کارگیری دستگاه های نافذ و اسمز، مواد فعال از طب میکرو چینی به طور مستقیم به کلیه ها با نفوذ به پوست است. پس از ورود به ضایعات کلیوی، مواد تشکیل دهنده فعال خواهد شد یک سری از توابع برای تغییر شرایط ایسکمی کلیوی و اکسیژن و تعمیر کلیه آسیب دیده از طریق گشاد کردن رگ های خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد، جلوگیری از غلظت خون، ماتریس خارج سلولی اهانت آمیز بازی. علاوه بر این، میکرو چینی پزشکی نیز می تواند مواد مغذی برای ترمیم کلیه آسیب دیده ارائه می کنند.

پزشکی Osmotherapy میکرو چینی درمان پروتئینوری، که رفتار پروتئینوری از ریشه است. این یک درمان امن و راحت از بیماری های کلیوی و بدون عوارض جانبی است که تمام داروهای گیاهی چینی از طبیعت می آیند. هر گونه سوال در مورد پیگیری پروتئین و میکرو چینی Osmotherapy پزشکی؟


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چینی ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.