چگونه به بهبود پیش آگهی بیماری کلیوی دیابتی

دو شنبه 2 ارديبهشت 1392
ن : lafee

چگونه به بهبود پیش آگهی بیماری کلیوی دیابتی

 

چگونه به بهبود پیش آگهی بیماری کلیوی دیابتی

نه هر دیابتی بسیار در مورد بیماری کلیوی ناشی از دیابت، عوارض شایع دیابت می دانم. در اینجا شما را بیشتر در مورد دیابتی پیش آگهی بیماری کلیوی و کارآمد ترین برای درمان آن، اجتناب از نارسایی مزمن کلیوی و بهبود کیفیت زندگی به اهداف مشترک ما.

خوب، نه هر کس که مبتلا به دیابت ایجاد بیماری کلیوی ناشی از دیابت است. بهتر است فرد را نگه می دارد به دیابت و فشار خون را تحت کنترل، کاهش شانس ابتلا به بیماری های کلیوی است. اگر بیماری کلیوی ناشی از دیابت است که به خوبی کنترل نمی شود، کلیه ها شکست و نارسایی کلیه می آید، دیالیز برای بیمار لازم است. فرد باید که آیا برای ادامه با دیالیز یا پیوند کلیه دریافت را انتخاب کنید. به عنوان یک ماده در واقع، اگر بیماران را می توان با درمان است که با هدف تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه درمان، پیش آگهی بیماری کلیوی دیابتی می تواند بهبود یافته است.

به زبان چینی بالینی، میکرو چینی پزشکی Osmotherapy است که معمولا مورد استفاده قرار گیرد برای بهبود پیش آگهی بیماری کلیوی دیابتی. داروهای گیاهی چینی شده اند برای هزاران سال در چین استفاده می شود، در حالی که میکرو چینی Osmotherapy پزشکی توسعه های جدید از طب گیاهی چینی است، اما در مقایسه با داروهای خوراکی، آن است که در خارج استفاده می شود، که نه تنها می تواند آسیب به دستگاه گوارش جلوگیری از، بهره وری از داروها نیز بهبود بخشد. دو کیسه های پر شده با اقدام خواهد شد تحت بیماران کمر قرار داده، به طوری که بیماران مبتلا به بیماری کلیوی ناشی از دیابت فقط نیاز به دروغ روی تخت را به این درمان است. با کمک دستگاه اسمز، مواد فعال به طور مستقیم می توانید بر روی کلیه ها عمل می کنند با نفوذ به پوست است. پس چه توابع می توانند میکرو چینی Osmotherapy پزشکی بازی؟

آسیب کلیوی ناشی از دیابت و عملکرد کلیه را می توان از طریق گسترش عروق خونی، ضد التهاب، افزایش گردش خون، ضد انعقاد، از بین بردن استاز خون و تغذیه برای کلیه ها آسیب دیده بهبود یافته است. دیالیز یا پیوند کلیه با بهبود عملکرد کلیه جلوگیری خواهد شد، و شکی نیست که پیش آگهی بیماری کلیوی دیابتی خواهد شد به طور موثر بهبود وجود دارد. هرگز امید را بدهد، حق به دنبال یک زندگی عادی داشته باشید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: دیابتی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.