آیا می توانم سنگ کلیه و کراتینین بالا علت بیماری مزمن کلیه است سطح

یک شنبه 1 ارديبهشت 1392
ن : lafee

آیا می توانم سنگ کلیه و کراتینین بالا علت بیماری مزمن کلیه است سطح

 

آیا می توانم سنگ کلیه و کراتینین بالا علت بیماری مزمن کلیه است سطح

سنگ کلیه از عوارض شایع بیماری مزمن کلیه است در حالی که سطح کراتینین بالا نشانه ای از آن است. آیا می توانم سنگ کلیه و سطح کراتینین بالا علت بیماری مزمن کلیه است؟ خواندن و پیدا کردن جواب!

می تواند باعث سنگ کلیه بیماری مزمن کلیه است؟

سنگ های کلیوی نیز می تواند نامیده می شود سنگ کلیه، یا با نام پزشکی سنگ کلیه و سنگ. در حدود 1 در هر 20 نفر یک سنگ کلیه در طول عمر خود داشته باشد.

برخی از سنگ کلیه ممکن است از طریق دستگاه ادراری با کمی مشکل عبور کند، زمانی که سنگ کلیه باعث درد بزرگ است و نمی تواند از طریق دستگاه ادراری بدون کمک های پزشکی عبور وجود دارد.

سنگ مانع درمان نشده است که باعث انسداد شدید و مداوم به جای گذراندن موفقیت آمیز در نهایت می تواند منجر به آتروفی در کلیه، در نتیجه اتساع، نازک کردن کلیه با حداقل کارکرد و یا ما آن را بیماری مزمن کلیه.

در اغلب موارد، کلیه سالم خواهد بود قادر به جبران، با این حال، در صورتی که کلیه دیگر نیز آسیب دیده است، دیالیز یا پیوند کلیه ممکن است لازم باشد.

با این حال، به عقب آسیب کلیه ناشی از سنگ کلیه، دیالیز یا پیوند کلیه به اندازه کافی نیست، شما ممکن است طب گیاهی چینی، حمام دارو نیاز به تعمیر بافت کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه.

آیا می توانم علت سطح کراتینین بالا CKD؟

سطح کراتینین بالا است همیشه نشانه ای از CKD است. خوب، اگر سطح کراتینین بالا است عوامل دیگر، مانند دست دادن آب بدن، بیماری قلبی، مداوم خونریزی و غیره ایجاد می شود، آن را باعث آسیب به کلیه ها؟

از بخت بد، پاسخ مثبت است. همه ما می دانیم که، کراتینین توسط کلیه ها در شرایط طبیعی حذف شده است. با این حال، اگر افزایش کراتینین بیش از حد سریع، کلیه ها ممکن است به کار زیاد برای مدت طولانی داشته باشد، که ممکن است خستگی کلیه و آسیب دیده می شود.

در شرایط اضطراری، تصفیه خون پیشنهاد شده است برای کمک به حذف کراتینین بیش از حد و جلوگیری از استفاده بیش از حد کلیه ها. برای درمان تصفیه خون مختلف، از جمله تبادل پلاسما، immunoadsorption، همودیالیز، hemofiltration و غیره کدام یک باید انتخاب شما باشد شرایط مختلف بپرسم؟ پیام زیر ترک و دریافت پاسخ از متخصص خود را آزاد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کلیه است سطح,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.