آیا می توانم کراتینین بالا بدون دیالیز کاهش می یابد

یک شنبه 1 ارديبهشت 1392
ن : lafee

آیا می توانم کراتینین بالا بدون دیالیز کاهش می یابد

 

آیا می توانم کراتینین بالا بدون دیالیز کاهش می یابد

کراتینین بالا نشان میدهد کاهش function.It کلیوی رخ می دهد که کلیه ها قادر به حذف مواد زائد از بدن adequately.Can بالا کراتینین بدون دیالیز کاهش می یابد؟

دیالیز یک درمان جایگزینی عمده برای خون Failure.When کلیه با مواد زائد جریان از طریق دستگاه دیالیز است، زباله فیلتر می شود. سپس خون فیلتر شده را به بدن باز می گردد. این نقش مهمی در گسترش طول عمر مردم در دیالیز.

با این حال، دیالیز می تواند تنها در طول تنها بخشی از عملکرد کلیوی. بین درمان، کراتینین افزایش خواهد یافت به تدریج untile دیالیز بعدی performed.Furthermore است، به عنوان طول زمان دیالیز طولانی، فرکانس دیالیز خواهد به افزایش gradually.This است به دلیل دیالیز می تواند از علل کراتینین بالا را از بین نمی برد. پس از آن می توانید کنترل این اختلال نه اساسا.

درمان جایگزین برای دیالیز کراتینین بالا چه کسانی هستند؟

دیالیز تنها می تواند برداشت مواد زائد از خون، اما می تواند توانایی دفعی از kidneys.So کراتینین هنوز بالا نگه می دارد بین دو دیالیز بهبود می یابند.

کراتینین بالا در نتیجه آسیب کلیوی است و کاهش های کلیوی function.Therefore، کاهش کراتینین باید به درمان goal.To بهینه سطح کراتینین پایین تر، هدف اول درمان است برای بازگرداندن ساختار اختلال کلیه و افزایش عملکرد کلیوی.

درمان برای تصفیه خون و طب گیاهی چینی به بیماران توصیه می شود.

تصفیه خون می تواند روشن کردن انواع مختلف از مواد مضر مانند کمپلکسهای ایمنی، فاکتورهای التهابی، اوره، کراتینین و غیره از خون. بنابراین، می توان آن را یک محیط تمیز برای ترمیم ساختار کلیه اختلال ایجاد کنید.

داروهای گیاهی چینی تونیک به بافت های کلیوی هستند و همچنین می تواند بدن را تحریک به دست آوردن مجدد ability.Thus شفا از خود، می توانید به خود بازسازی بافت های اختلال کلیه را تحریک و در نتیجه بهبود عملکرد کلیوی. چنین است، کراتینین بالا خواهد شد بدون دیالیز کاهش می یابد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کاهش ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.