لوپوس نفریت مرحله 4 پیش آگهی

یک شنبه 1 ارديبهشت 1392
ن : lafee

لوپوس نفریت مرحله 4 پیش آگهی

 

لوپوس نفریت مرحله 4 پیش آگهی

Stage4 مرحله پیشرفته است، که باعث می شود پیش آگهی ضعیف برای بیماران مبتلا به نفریت لوپوس است. علاوه بر این، آسیب اتوایمیون کلیه بدتر شدن پیش آگهی است.

عوامل اصلی که بر پیش آگهی نفریت لوپوس

بسیاری از عوامل در پیش آگهی از لوپوس نفریت مرحله 4 نقش دارند. با این حال، صدمه به کلیه ها و اختلال ایمنی دو نوع عمده است.

صدمه به کلیه ها

مرحله 4، مرحله بیماری کلیه یک بیماری پیشرفته است، که در آن صدمه به کلیه ها جدی است و بسیاری از نشانه ها و عوارض در حال حاضر اتفاق می افتد و مشکل زندگی روزمره بیماران.

در این وضعیت، با توجه به آسیب های جدی کلیه، علائم، مانند فشار خون بالا، پروتئینوری، مشکل قلبی، بیماری کبدی ممکن است رخ دهد. هر کدام از آنها پیش آگهی بدتر از انتظار خود را.

به منظور بهبود پیش آگهی از نفریت لوپوس، عملکرد کلیه باید افزایش یابد.

اختلال سیستم ایمنی

لوپوس یک بیماری سیستم ایمنی است که در آن سیستم ایمنی بدن نتواند به مبارزه با باکتری ها از خارج است. به عنوان یک نتیجه، این باکتری ها با آنتی بادی های شکست خورده و شکل را به یک ماده مضر جدید به نام "پیچیده ایمنی" ترکیب. با کالسکه خون، پیچیده ایمنی ممکن است در هر ارگان یا بافت واریز. پس از آن در کلیه باقی می ماند، نفریت لوپوس می نامد.

با توجه به اختلال سیستم ایمنی زمینه ای، هر بیماری خفیف از قبیل التهاب، عفونت، آنفولانزا و غیره تبدیل خواهد شد برای عود آسیب کلیه تهدید می کند.

چگونه به معکوس پیش آگهی ضعیف؟

برای معکوس کردن پیش آگهی ضعیف، ما تا به حال برای کنترل دو عامل عمده در ابتدا.

بهبود عملکرد کلیه

طب گیاهی چینی ممکن است یک انتخاب خوب برای آن کمک می کند تا تعمیر بافت کلیه آسیب دیده و تازه کردن توانایی درمان خود seld، و همچنین بهبود عملکرد کلیه. اگر شما علاقه، شما می توانید به kidney-support@hotmail.com گیاه برای لیست بر اساس نفریت لوپوس stage4 ایمیل.

بازسازی سیستم ایمنی بدن

ایمونوتراپی طراحی شده است برای بازسازی، سیستم ایمنی بدن را برای همه مشکل خود ایمنی است. ایمونوتراپی سیستم ایمنی جدید برای مبارزه با آسیب کلیه و جلوگیری از عود بیماری کلیوی استفاده کنید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: 4 پیش آگهی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.