بیماری کلیوی مزمن: سطح کراتینین بالا و الیگوری

یک شنبه 1 ارديبهشت 1392
ن : lafee

بیماری کلیوی مزمن: سطح کراتینین بالا و الیگوری

 

بیماری کلیوی مزمن: سطح کراتینین بالا و الیگوری

کلیه ها کار می کنند به حذف کراتینین اضافی در خون و تولید ادرار، در نتیجه، هر دو سطح کراتینین بالا و الیگوری به رایج برای دیدن در بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه هستند.

سطح کراتینین بالا

کراتینین، یا شما ممکن است آن را کراتینین سرم تماس است، محصولات از فعالیت عضلانی طبیعی است. کلیه ها، در شرایط سالم، فیلتر کردن خون و حذف مواد زائد مانند کراتینین، اوره و غیره با این حال، در بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه، کلیه ها قادر به خوبی کار می کنند. به عنوان یک نتیجه نهایی، سپرده کراتینین در خون، باعث افزایش میزان کراتینین بالا.

الیگوری

الیگوری اشاره به وضعیتی که در آن مردم خروجی ادرار کمی تولید می شود. در بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه، کلیه ها آسیب دیده قادر به تولید ادرار به اندازه کافی مانند مردم عادی. زمانی که کلیه ها شکست خورد، بسیاری از نفرون شکست و توقف کار وجود دارد. به عنوان یک نتیجه، خروجی ادرار کمتر تولید می شود، باعث الیگوری.

چگونه برای کاهش کراتینین بالا و بهبود خروجی ادرار؟

برای کاهش کراتینین بالا، مهم این است به روز کردن نفرون های آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه. چگونه برای رسیدن به این هدف؟

طب گیاهی چینی توصیه می شود، است که برای استفاده های پزشکی برای بیش از 5.000 سال تاسیس. بیش از صدها نفر از گیاهان مفید برای بیماران مبتلا به کلیه ها هستند. با این حال، هر یک از فرمول شخصی گیاهی با توجه به شرایط خود را دریافت کنید. اگر شما علاقه، شما می توانید پیام خود را به kidneyask@hotmail.com ترک. و ما بسیار خوشحالیم که برای پیدا کردن لیست گیاهان شخصی برای شما ظرف 48 ساعت.

پزشکی Osmotherapy میکرو چینی یک درمان جدید مدرن بر اساس طب سنتی چینی است که اثرات بهتر از طب گیاهی چینی طول می کشد برای آن می تواند اثرات سریعتر و جلوگیری از طعم تلخ، با کمک از دستگاه های اسمز پیشرفته است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: بالا و الیگوری,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.