درمان CKD عود پس از پیوند کلیه

یک شنبه 1 ارديبهشت 1392
ن : lafee

درمان CKD عود پس از پیوند کلیه

 


پیوند کلیه، آخرین انتخاب برای بسیاری از بیماران مبتلا به بیماری کلیوی مزمن است. با این حال، تعداد زیادی از بیماران از عود بیماری مزمن کلیه پس از پیوند کلیه رنج می برند. این مقاله در مورد درمان برای این وضعیت پزشکی صحبت می کنند.

چرا CKD راجعه پس از پیوند کلیه اتفاقی می افتد؟

بیشتر بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه معمولا فقط فکر می کنم آن است که صدمه به کلیه ها که زندگی آنها را تحت تاثیر قرار است. با این حال، آن است که تنها بخشی از این واقعیت است. بله، صدمه به کلیه ها باعث می شود بسیاری از اندام های دیگر آسیب دیده و باعث علائم و عوارض مختلف، از قبیل بیماری های قلبی و عروقی، فشار خون بالا، نارسایی کبدی و غیره با این حال، صدمه به کلیه ها دور از علت اساسی.

در واقع، بیش از 95 درصد بیماری های کلیوی اختلال سیستم ایمنی ایجاد می شود. در شرایط عادی، هر یک از ما یک گروه از سیستم ایمنی طبیعی. این کار به حفظ سلامت خود را با آزاد کردن آنتی بادی برای کشتن باکتری ها در خارج.

با این حال، در افراد مبتلا به اختلال سیستم ایمنی، سیستم ایمنی بدن نتواند به انتشار آنتی بادی به اندازه کافی یا کارکردی است. به عنوان یک نتیجه، آنتی بادی را به یک ماده جدید پیچیده ایمنی با باکتری به نام را تشکیل می دهند.

پیچیده ایمنی برای مردم مضر است و می تواند به هر جایی از بدن با کالسکه از خون جریان. پس از آن در کلیه سپرده ها، آن را التهاب در اینجا باعث، باعث خسارت های کلیه. بدین ترتیب، ما می گویند اگر شما تنها با هدف به عقب صدمه به کلیه ها با پیوند کلیه یا درمان های دیگر، بیماری مزمن کلیه است احتمال بیشتری برای آمدن دیر یا زود.

چگونه برای جلوگیری از عود بیماری مزمن کلیه پس از پیوند کلیه؟

همانطور که در بالا ذکر شد، تنها مقابله با آسیب کلیه، مانند پیوند کلیه، به اندازه کافی برای جلوگیری از عود CKD نیست. برای مقابله با اختلال ایمنی خواهد بود یکی دیگر از کلید.

ایمونوتراپی برای آن به بازسازی سیستم ایمنی بدن کمک می کند و استفاده از سیستم ایمنی بدن برای جلوگیری از رسوب کمپلکس ایمنی در کلیه ها پیشنهاد شده است. در این راه، عود آسیب کلیه خواهد شد از ریشه معکوس شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: CKD ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.