می تواند بیماری مزمن کلیه باعث آتروفی کلیه

یک شنبه 1 ارديبهشت 1392
ن : lafee

می تواند بیماری مزمن کلیه باعث آتروفی کلیه

 

می تواند بیماری مزمن کلیه باعث آتروفی کلیه

بیماری مزمن کلیه اشاره به وضعیت پزشکی کلیه است که در آن کلیه قادر به عملکرد کار. می تواند بیماری مزمن کلیه باعث آتروفی کلیه؟

آتروفی کلیه

آتروفی کلیه اشاره به وضعیت بیماری کلیوی که در آن از دست دادن نفرون ها باعث می شود کلیه با اندازه کوچکتر. خواندن و پیدا کردن علت آن، علائم، تست و درمان. بسیاری از علل می تواند به آتروفی کلیوی کمک، از جمله ایسکمی کلیوی، عفونت مداوم کلیه، آسیب پارانشیم کلیه، انسداد شریان کلیوی، نفروپاتی ریفلاکس و غیره

بیماری مزمن کلیوی نیز ممکن است آتروفی کلیه شود.

می تواند بیماری مزمن کلیه باعث آتروفی کلیه؟

کلیه نفرون ساخته شده است و هر کلیه شامل بیش از 1 میلیون نفرون است. نفرون واحد کلیوی است که با این نسخهها کار به عنوان فیلتر کلیوی به حذف مواد زائد و مایعات اضافی از خون است.

بیماری مزمن کلیه باعث نفرون آسیب دیده است و هر نفرون شامل سلول های کلیوی و عروق است. هنگامی که آنها را می توانید خون و اکسیژن را به اندازه کافی دریافت نکرده است، آنها را محو و زخم. در درمانگاه، ما آن را به عنوان اسکلروز تماس بگیرید. و آن را به همین دلیل کلیه ها کوچک است.

چگونه تا تصویر را بزرگ تر ببینید. کلیه آتروفیک خود را؟

برای تصویر را بزرگ تر ببینید. کلیه آتروفیک شما، راه حق است که به تجدید بافت ها و سلول های آسیب دیده است. در اینجا بعضی از راه هایی که می تواند به این هدف را به انجام برسانند.

طب گیاهی چینی

طب گیاهی چینی با استفاده از گیاهان مختلف برای تقویت شریان کلیوی، که می تواند کمک به تامین بافتهای زخمی با خون و اکسیژن بیشتر است. به این ترتیب، کلیه آتروفیک ممکن است بازخوانی کرده و تصویر را بزرگ تر ببینید.

میکرو چینی پزشکی

میکرو چینی پزشکی درمان مدرن بر اساس طب گیاهی چینی است. با کمک از دستگاه های اسمز پیشرفته، مواد گیاهی می تواند به بافت کلیه به طور مستقیم permeant و اثرات در یک زمان کوتاه. این کمک می کند تا بسیاری از بیماران تا تصویر را بزرگ تر ببینید. کلیه آتروفیک. در اینجا یک مورد که کلیه تصویر را بزرگ تر ببینید. به 8.6cm از 7cm با کمک میکرو چینی پزشکی برای اطلاعات شما است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آتروفی کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.