آیا بوی آمونیاک از بیماری مزمن کلیه بیمار نگرانی

یک شنبه 1 ارديبهشت 1392
ن : lafee

آیا بوی آمونیاک از بیماری مزمن کلیه بیمار نگرانی

 

آیا بوی آمونیاک از بیماری مزمن کلیه بیمار نگرانی

بوی آمونیاک شکایت برای بسیاری از بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه می باشد. این مقاله صحبت در مورد دلیل و مدیریت برای اطلاع شما است.

بوی آمونیاک علل

اگر شما اتفاق می افتد به عنوان یک بیمار مبتلا به بیماری مزمن کلیه که از بوی آمونیاک رنج می برند، شما می توانید سطح نیتروژن اوره خون خود را ارزیابی کنید. همانطور که برای کلیه ها نمی توانند به خوبی عمل به حذف مواد زائد از خون، اوره خواهد ساخت و باعث از سطح BUN بالا که ممکن است یک علت بوی آمونیاک.

در شرایط از BUN سطح بالا، اوره اضافی خواهد شد تحت اثر آنزیم اوره در دستگاه گوارش به آمونیاک تجزیه می شود. آمونیاک خواهد شد از طریق حفره دهان به علت بوی آمونیاک در دهان مرخص شده است.

اداره

آیا درمانی برای بوی آمونیاک برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه وجود دارد؟ برای حل این مشکل، ما تا به حال برای پیدا کردن علت زمینه ای. سطح BUN بالا فقط یک نشانه، که در واقع توسط کلیه های آسیب دیده ایجاد می شود است. بدین ترتیب، برای معکوس کردن این مشکل، مهم این است که بهبود عملکرد کلیه.

برای موفقیت، یک یا چند مورد از درمان های زیر ممکن است توسط پزشکان شما پیشنهاد شده است.

طب گیاهی چینی

طب گیاهی چینی به شکل سنتی طب چینی است که با استفاده از گیاهان مختلف، گیاهان، ریشه و غیره به عقب صدمه به کلیه ها و بهبود عملکرد کلیه است.

این کمک می کند تا ترمیم بافت کلیه آسیب دیده برای آن می تواند گردش خون کلیوی را افزایش و عرضه سلول های آسیب دیده با اکسیژن بیشتر و خون به درمان خود.

میکرو چینی پزشکی

همانطور که برای پزشکی میکرو چینی، یک فرم جدید است که بر اساس طب سنتی چینی است. این فرم خارجی است که کمک می کند تا مواد گیاهی نفوذ به کلیه ضایعات به طور مستقیم برای تعمیر کلیه ها شکست خورده است.

علاوه بر این، آن را اجتناب از معایب درمان گیاهی سنتی، مانند طول مدت درمان طولانی و طعم تلخ است.

ایمن درمانی

ایمونوتراپی به بازسازی سیستم ایمنی بدن کمک می کند. بیشترین بیماری کلیه مربوط به اختلال ایمنی بدن است. ایمونوتراپی جلوگیری از عود آسیب کلیوی کمک خواهد کرد.

تا زمانی که آسیب مزمن کلیه معکوس شده است، عطر و بوی آمونیاک خود به خود ناپدید می شوند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: بیمار نگرانی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.