چیست پیش آگهی FSGS در کودکان

یک شنبه 1 ارديبهشت 1392
ن : lafee

چیست پیش آگهی FSGS در کودکان

 

چیست پیش آگهی FSGS در کودکان

گلومرولواسکلروز فوکال سگمنتال (FSGS) یک الگوی صدمه به کلیه ها است که با زخم فیلتر units.As ها بافت کلیه آسیب دیده می شوند، مقدار زیادی از پروتئین را در ادرار نشت، اغلب منجر به swelling.What پیش آگهی از FSGS در کودکان است؟

نتیجه طولانی مدت این بیماری از فردی به فرد دیگر متفاوت است. در برخی موارد، این بیماری ممکن است حواله spontaneously.However، بسیاری از کودکان مترقی کاهش عملکرد کلیه را تجربه و توسعه eventually.How نارسایی کلیه به دریافت پیش آگهی بهتر از FSGS در کودکان؟

از بین بردن علل FSGS

FSGS می تواند ناشی از یک نوع بیماری خود ایمنی است که در آن بدن خود را به حملات بدون دلایل روشن، و یا ناشی از یک وضعیت پزشکی از قبل موجود مانند ویروس HIV، نقص کلیه از بدو تولد، etc.Controlling و حتی از بین بردن علل FSGS می تواند کاهش سرعت پیشرفت بیماری به طور موثر.

مدیریت شرایط مرتبط

سندرم نفروتیک یک عامل خطر عمده در بدتر شدن پیش آگهی FSGS در children.If پروتئین اضافی در ادرار کنترل شده نیست، بیماران ممکن است به نارسایی کلیه در فشار خون years.High چند توسعه نیز یک شتاب دهنده در بدتر شدن مدیریت function.Aggressive کلیوی پروتئین و فشار خون بالا می تواند نتیجه از این بیماری را بهبود بخشد.

درمان

بازرسی زودرس و درمان نقش تعیین کننده ای در مؤثر بر پیش آگهی از FSGS در از عوامل children.Immunosuppressive و استروئیدها (درمان با استروئید برای FSGS) اغلب prescribed.However، FSGS با یک ژن مقاوم به استروئید همراه است، بنابراین بسیاری از کودکان مبتلا به FSGS نمی کنند پاسخ به هر therapy.If ایمنی این وضعیت همچنان بدتر، به نارسایی کلیه ممکن است نتیجه occur.As، پیوند کلیه و دیالیز مورد نیاز خواهد شد.

برای درمان FSGS به طور کامل و اساسا، مهم ترین نکته این است که به کنترل علت های عمومی causes.The آن FSGS معنی immunological.It است که فعالیت های غیر طبیعی سیستم ایمنی بدن حمله بافت کلیه سالم با شرایط کنترل mistake.To، باید وجود داشته باشد دو هدف درمان:

در مرحله اول، تصحیح اختلال عملکرد ایمنی بدن و سیستم ایمنی را بازسازی؛

ثانیا، بازگرداندن واحد فیلترینگ اختلال به افزایش عملکرد کلیوی.

ایمونوتراپی یک گزینه درمانی جایگزین برای FSGS است و می تواند کمک به بیماران دستیابی به اهداف درمان فوق. بنابراین، آن را می توانید در مورد پیش آگهی مطلوب FSGS در کودکان به ارمغان بیاورد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: FSGS ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.