چگونه به کاهش سطوح کراتینین با درمان های چینی

یک شنبه 1 ارديبهشت 1392
ن : lafee

چگونه به کاهش سطوح کراتینین با درمان های چینی

 

چگونه به کاهش سطوح کراتینین با درمان های چینی

سطح کراتینین می تواند این مفهوم را میرسانند که چگونه به خوبی کلیه های شما functioning.In طور کلی، سطح کراتینین بالاتر، function.How بدتر کلیوی به سطح کراتینین پایین تر با راه حل های چینی؟

کراتینین محصول متابولیک کراتین در عضله است و توسط کلیه normally.However، زمانی که کلیه ها دچار اختلال شده و قادر به کار به اندازه کافی، سطوح بالای کراتینین در خون ساخت، در نتیجه در سطح کراتینین بالا حذف می شود.

داروهای چینی نه تنها می تواند کاهش سرعت پیشرفت بیماری کلیه، اما همچنین می تواند کمک به کنترل از شرایط همراه، از قبیل اختلال خواب، خستگی، افسردگی etc.Common راه حل های چینی مورد استفاده برای کاهش سطح کراتینین به شرح زیر است:

طب سوزنی

طب سوزنی یک جزء کلیدی از سنتی medicine.It چینی شامل قرار دادن سوزن های بسیار نازک از طریق پوست خود را در نقاط استراتژیک در body.It شما می توانید اعصاب، عضلات و بافت همبند به کنترل مطالعات diseases.Some در تحریک نشان می دهد که overactivity سمپاتیک ناشی از کلیه بیماری ممکن است در آسیب کلیوی شتاب و کمک به پیشرفت کلیه disease.Two نقاط طب سوزنی در مچ پا و ساق پا می تواند کاهش سطح کراتینین، پروتئین، اسکلروز گلومرولی است و فیبروز tubulointerstitial. در همین حال، طب سوزنی نیز می تواند به کاهش فشار خون اکسید نیتریک اندوتلیال تعدیل و اکسید نیتریک عصبی کمک کند. با این حال، آن است که گزینه خوبی برای همه بیماران نیست. آیا طب سوزنی برای شما خوب است؟ لطفا با ما مشورت کنید.

درمان گیاهی

درمان گیاهی بخش مهمی در انواع remedies.A چینی از گیاهان را می توان به سطح کراتینین کمتر استفاده می شود.

دنگ رابط کاربری گرافیکی

Dangui می تواند کاهش پروتئینوری است که یکی از عوامل منجر به پیشرفت کلیه Failure.Additionally، آن را نیز با افزایش فاکتور رشد اندوتلیال عروقی که باعث کاهش سرعت از دست دادن مویرگی در کلیه failure.So این گیاه را بهبود می بخشد نارسایی مویرگ ها در کلیه های آسیب دیده به طور موثر می تواند از کار برای کاهش سطح کراتینین.

Cordyceps عصاره چای

Cordyceps عصاره چای می تواند به کاهش کراتینین سرم، سایتوکاین های التهابی کمتر و مهار تکثیر سلولی مزانژال. همچنین، این نوع از شاخ و برگ گیاهان می تواند کم خونی کنترل به طور موثر کمک کند.

به غیر از گیاهان چینی، دا هوانگ، دن شن، هوانگ چی و غیره و نیز می تواند تا حدی کمک به کم کردن سرعت پیشرفت بیماری کلیوی و سطوح کراتینین کمتر. با این حال، اگر آنها نادرست استفاده می شود، آنها ممکن است اثرات سمی به کلیه ها می شود. بنابراین شما هرگز نباید گیاهان چینی بدون مشورت با یک پزشک طب چینی استفاده کنید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: درمان ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.