FSGS با هپاتیت B و کم خونی

شنبه 31 فروردين 1392
ن : lafee

FSGS با هپاتیت B و کم خونی

 

FSGS با هپاتیت B و کم خونی

س: همسر من یک بیمار مبتلا به FSGS است. او از هپاتیت و کم خونی رنج می برد. خبر خوب این است که هپاتیت B خود را تحت کنترل است. من در مورد وضعیت او نگران است. آیا می توانم به شما هر گونه نفع من کاری انجام دهید؟ با تشکر. و کلیه خود را به عنوان بزرگ به عنوان 7cm است.

A: به عنوان هپاتیت B خود را تحت کنترل است، آن را می سازد آن را بسیار آسان تر است. در واقع اندازه از کلیه های خود را کوچکتر از حد نرمال به عنوان بخشی از گلومرولی کهنه است و بخشی از توبول های کلیوی آتروفی است که منجر به اندازه کلیه ها او کوچکتر است.

در حال حاضر، ما هیچ ایده برای رسیدن به گلومرولی اسکلروزه به بهبود عملکرد، بخشی از گلومرولی وجود دارد به صورت کاملا اسکلروزه نشده است، و پس از آن ما می توانیم دارو به آنها را تعمیر کنید.

برای رسیدن به این هدف، ما می توانیم میکرو چینی پزشکی که می تواند گسترش عروق خونی و کاهش لخته شدن خون، در نتیجه بهبود گردش خون در کلیه ها استفاده کنید.

علاوه بر این، همچنین می توانید واکنش التهابی را کاهش دهد و ماتریکس خارج سلولی (ECM) که هر دو منجر به فیبروز سلول های عملکردی کلیوی. در این راه، میکرو چینی پزشکی به طور موثر می تواند به پیشگیری از کلیه ها از فیبروز و در نتیجه جلوگیری از بیماری های کلیوی از پیشرفت و بهبود عملکرد کلیه با ترمیم سلول های آسیب دیده کلیه.

اما قطعا عملکرد کلیه می تواند بهبود یافته و اندازه از کلیه او بزرگتر خواهد شد، زیرا بسیاری از بیماران مثل همسر شما وجود دارد، کلیه ها منقبض شده خود را در حال گرفتن بزرگتر و کراتینین کاهش یافته است، و فشار خون پایدار.

و در حال حاضر، HB همسر خود را پایین تر است که ما آن را کم خونی است، سه درجه کم خونی وجود دارد: 9، 6، 3، نشان می دهد که سطح هموگلوبین. بنابراین کم خونی او در مرحله خفیف است.

همانطور که می دانید، کم خونی می تواند منجر به خستگی، بی اشتهایی، و نارسایی قلبی شود و به همین ترتیب. بنابراین او ممکن است احساس ضعف به در حال حاضر و آسان برای دریافت خسته. علت کم خونی آسیب در عملکرد کلیوی است، به دلیل از کلیه می تواند ترشح EPO که می تواند تولید سلول های قرمز خون را تحریک، اگر ما می خواهیم برای درمان کم خونی به طور موثر، بهتر است برای ما برای تعمیر کلیه های آسیب دیده است. فقط عملکرد کلیه را بهبود می بخشد، کم خونی را می توان از ریشه درمان می شود و یا می توان آن را با مصرف مکمل های آهن و یا تزریق EPO برطرف شده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: FSGS ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.