بیماری کلیوی مزمن و جنسی مردانه

شنبه 31 فروردين 1392
ن : lafee

بیماری کلیوی مزمن و جنسی مردانه

 

بیماری کلیوی مزمن و جنسی مردانه

مرد تمایلات جنسی وضعیتی است که زندگی جنسی را تحت تاثیر قرار است. این است که می تواند بیماری مزمن کلیه ایجاد می شود. خواندن و پیدا کردن این مقاله در مورد روابط جنسی و CKD مردان.

از دست دادن میل جنسی

کلیه ارگان های مهم است که به عنوان بخشی از سیستم غدد درون ریز است که تولید هورمون کار می کنند می باشد. و هورمونها تاثیر می گذارد احساس میل جنسی مرد است. هنگامی که شما را از بیماری مزمن کلیه در طول سال ها رنج می برند، از دست دادن میل جنسی ممکن است اتفاق می افتد.

خستگی

خستگی یکی از علائم شایع مردان با تجربه در زمینه بیماری کلیوی است. افراد مبتلا به بیماری مزمن کلیه ممکن است احساس در زندگی روزمره خود خسته. با توسعه، آسیب کلیه خستگی زمان طولانی را افزایش می دهد و آخرین. خستگی در حال اجرا را باید با دکتر خود و متخصص تغذیه کلیه مورد بحث قرار گرفته است.

استرس عاطفی

مردان بیماران مبتال به بیماری مزمن کلیه ممکن است احساس نگران، ناراحت و افسرده زمانی که آنها از پیشرفت یا عود بیماری مزمن کلیه ها فکر می کنم. این معمول است برای دیدن. با این حال، این استرس عاطفی ممکن است لوس انرژی و بهره پایین تر در فعالیت های قبل از آنها را دوست داشت، از جمله فعالیت جنسی شود.

تصویر بدن

افراد مبتلا به بیماری مزمن کلیه ممکن است برخی از تغییرات نامطلوب را به بدن خود تجربه می کنند. برای مثال، آنها ممکن است در مورد بدن خود و یا بوی نفس، افزایش وزن و غیره هر کدام از آنها مرد احساس اعتماد به نفس بالا بردن تمایل خود را برای رابطه جنسی نگران باشید. علاوه بر این، انسان در همودیالیز ممکن است احساس خود آگاهانه در مورد چگونگی دسترسی به سایت خود عروقی به نظر می رسد و احساس می کند. مردان onperitoneal دیالیز ممکن است در مورد اندازه شکم خود نگران باشید.

اختلال عملکرد نعوظ

اختلال عملکرد نعوظ (ED)، که معمولا به نام "ناتوانی جنسی"، بر بسیاری از مردان و حتی کسانی که بدون بیماری کلیوی. گاهی اوقات اختلال نعوظ از عوارض جانبی داروها، به ویژه آنهایی که برای کنترل فشار خون است.

بیماری مزمن کلیه تمایلات جنسی مرد را تحت تاثیر قرار دهد. و مدیریت برای این مشکل باید در بیماری کلیوی زمینه ای هدف. تا زمانی که بیماری کلیوی می تواند اختلال، قطعا از عواملی که بر تمایلات جنسی مرد ناشی از صدمه به کلیه ها خود به خود ناپدید خواهند شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: مردانه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.