پیش آگهی نفریت لوپوس

شنبه 31 فروردين 1392
ن : lafee

پیش آگهی نفریت لوپوس

 

پیش آگهی نفریت لوپوس

نفریت لوپوس را نشان می دهد یک پیش آگهی ضعیف، در مقایسه با سایر بیماری های کلیه شایع است. با این حال، درمان مناسب پزشکی و زندگی سالم کمک می کند تا بهبود پیش آگهی و کیفیت زندگی.

پیش بینی

پیشآگهی بیماری نفریت لوپوس ضعیف است، به دلیل اختلال خود ایمنی زمینه ای آن. سیستم ایمنی یک سیستم طبیعی است که کمک می کند تا از صدمه زدن به از باکتری های خارج از بدن است.

لوپوس یک بیماری خود ایمنی که در آن سیستم ایمنی بدن قادر به حذف باکتری ها از بدن است. در مقابل، باکتری در خون با آنتی بادی های شکست خورده منتشر شده توسط سیستم ایمنی بدن را ضعیف ساخت تا. آن نامیده می شود کمپلکس ایمنی، زمانی که باکتری ها و آنتی بادی با هم مخلوط شده است. و کمپلکسهای ایمنی می تواند با حمل و نقل خون حذف خواهد شد. هنگامی که آن را در کلیه سپرده ها، التهاب رخ می دهد. صدمه به کلیه ها ناشی از لوپوس به عنوان نفریت لوپوس شناخته شده است.

با توجه به اختلال سیستم ایمنی زمینه ای، هر سرماخوردگی و یا عفونت ها باعث می شود باکتری ها به حمله به بدن و به عنوان یک نتیجه نهایی، التهاب در کلیه ها گسترش دوباره باعث عود آسیب کلیه. این دلیل اصلی که چرا نفریت لوپوس نشان می دهد یک پیش آگهی ضعیف است.

علاوه بر این، علایم دیگر نیز به پیش آگهی بدتر، مانند پروتئین و فشار خون بالا منجر شود. اگر شما پروتئین و یا فشار خون بالا، پیش آگهی شما خواهد شد احتمال بیشتری برای تبدیل شدن به بدتر.

چگونه به منظور بهبود پیش آگهی نفریت لوپوس؟

برای بهبود نفریت لوپوس پیش آگهی، وجود دارد به طور عمده سه عامل باید به طور جدی در نظر گرفته شده است.

بازسازی سیستم ایمنی بدن

همانطور که در بالا ذکر شد، علت نفریت لوپوس اختلال سیستم ایمنی بدن است و آن را نیز از دلایل مهم رهبری یک پیش آگهی ضعیف است. ایمونوتراپی پیشنهاد شده است که کمک می کند تا بازسازی سیستم ایمنی جدید و با استفاده از سیستم ایمنی بدن برای مبارزه با آسیب کلیه. علاوه بر این، می تواند به جلوگیری از عود لوپوس کمک کند.

جلوگیری از نارسایی کلیه

همانطور که برای صدمه به کلیه ها، طب گیاهی چینی به ترمیم بافت های آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه کمک می کند. با توجه به توانایی های طبیعی خود، اثرات جانبی نادر این دارو در بیماران رخ می دهد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: لوپوس,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.