چگونه به منظور بالا بردن GFR 23 و کراتینین کمتر 3.4

شنبه 31 فروردين 1392
ن : lafee

چگونه به منظور بالا بردن GFR 23 و کراتینین کمتر 3.4

 

http://www.kidneyabc.com/laboratory-index/1471.html

GFR می تواند منعکس چگونه کلیه خود را اقدامات functioning.It هستند مقدار مایع فیلتر شده توسط فیلتر به نام گلومرول: هر minute.Creatinine، حاصل عضله در خون است و توسط کلیه normally.So آن را در یک سطح ثابت در وضعیت راست نگه می دارد حذف. چگونه به افزایش GFR و کاهش سطح کراتینین؟

با این حال، به عنوان کلیه بیمار قادر به عملکرد به اندازه کافی، کلیه ها می توانند خون فیلتر نیست، در نتیجه در کاهش GFR و کراتینین بالا. در حال حاضر شما در مرحله 4 بیماری کلیه، شما هنوز هم شانس بالا برای بالا بردن GFR.When شما یک فرد است در مراحل 1 از طریق مرحله 4 GFR را می توان در روش های زیر بهبود یافته است.

رژیم غذایی مناسب

یک رژیم غذایی مناسب می تواند به wasts و کرنش در رژیم غذایی kidneys.The کلی برای بیماری های کلیوی را کاهش دهد باید کم پروتئین، سدیم، فسفر، پتاسیم و cholesterol.You باید به یک متخصص تغذیه مراجعه کنید به کار کردن یک رژیم غذایی منحصر به فرد.

شرایط کنترل است که باعث آسیب کلیه

کنترل شرایطی که باعث صدمه به کلیه ها شما مهم است به افزایش GFR و کاهش فشار خون creatinine.High و دیابت از علل منتسب مشترک کلیه disease.Additionally است، مسائل مربوط به بهداشت و سلامت دیگر مرتبط با بیماری کلیوی نیز می تواند عملکرد کلیه از جمله کم خونی، فشار خون، نمایانگر بدتر غیره

بازگرداندن ساختار اختلال در کلیه

GFR کاهش و افزایش نتیجه کراتینین از کاهش function.GFR کلیه 23 و کراتینین 3.4 نشان می دهد که کلیه های شما dramatically.Therefore اختلال، نقش کلیدی برای بالا بردن GFR بازگرداندن کلیه بیمار و افزایش عملکرد کلیوی.

با این حال، وجود نداشت چنین راه حل در غرب medicine.If هیچ درمان تهاجمی به تصویب رسید، دیالیز به زودی خواهد آمد.

پزشکی Osmotherapy میکرو چینی یک درمان جایگزین برای شما است. در این روش درمانی می تواند کمک به بدن بازیابی سیستم خود شفا برای تحریک خود بازسازی از کلیه ها اختلال، در نتیجه افزایش کلیوی function.Thereby است، GFR خود را بهبود خواهد شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کراتینین ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.