رژیم غذایی پر چرب می تواند به صدمه به کلیه می شود

شنبه 31 فروردين 1392
ن : lafee

رژیم غذایی پر چرب می تواند به صدمه به کلیه می شود

 


یک رژیم غذایی سالم نقش چنین نقش مهمی را در حفظ رژیم غذایی کلیه healthy.High چرب نه تنها می تواند عملکرد کلیه در بیماری کلیه را بدتر، اما همچنین می تواند صدمه به کلیه ها را به سالم kidneys.Therefore شود، آن را برای ما ضروری است به پرداخت مراقبت زیادی به مقدار چربی در رژیم غذایی ما است.

در یک مطالعه، موش با خوراک پر چرب با کلسترول و 1٪ cholate.After سدیم رژیم غذایی پرچرب 8 هفته تغذیه، پروتئین در ادرار و سطح چربی بالا بردن بدیهی است، به خصوص کلسترول تام سرم و لیپوپروتئین های کم چگال واقعیت این ثابت می کند که رژیم غذایی پرچرب می تواند باعث صدمه به کلیه ها کلیه ها سالم شود.

در این مطالعه علاوه بر این، با افزایش سطح کلسترول، اکسید نیتریک را در ادرار را افزایش می دهد به وضوح و آنزیم نیتریک اکساید سنتاز در کلیه enhances.Additionally، یون سوپر اکسید در بدن و کلیه ها را بالا بردن. سپس اکسید نیتریک ترکیب با یون سوپر اکسید در بدن به شکل نیتریت پراکسید که به سلول ها در بدن سمی هستند.

مکانیسم آسیب کلیوی ناشی از رژیم غذایی با چربی بالا به عنوان توضیح داده شده است:

اکسید نیتریک ترکیب با یون سوپر اکسید به شکل نیتریت پراکسید که به سلول های کلیه سمی هستند، بنابراین نتیجه در افزایش apoptosis.The اکسید نیتریک با proteinuria.Enhancement آنزیم نیتریک اکساید سنتاز و افزایش اکسید نیتریک در ارتباط است می تواند گلومرولواسکلروز و توبولار کلیوی باعث آسیب های بینابینی. یکی دیگر از یافته ها در این مطالعه این است که مهار کننده سنتز اکسید نیتریک می تواند cytolysis گلومرولی مزانژال جلوگیری و مهار پروتئین و گلومرولواسکلروز.

برای تمام بیماران مبتلا به بیماری کلیوی، آنها باید درمان کاهنده لیپید اتخاذ یک بار به آنها hyperlipidemia.Also توسعه، مهم است که به کاهش چربی در diet.In طور کلی، رژیم غذایی کم چربی بسیار مهم است به سرعت زوال عملکرد کلیوی و حفاظت از عملکرد کلیوی.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: شود,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.