امید به زندگی از بیماری کلیه پلی کیستیک

جمعه 30 فروردين 1392
ن : lafee

امید به زندگی از بیماری کلیه پلی کیستیک

امید به زندگی از بیماری کلیه پلی کیستیک

بسیاری از عوامل هستند که می تواند کوتاه و یا طولانی تر طول عمر بیماری کلیه پلی کیستیک وجود دارد. برخی از آنها را نمی تواند کنترل شود، مانند سن، جنس، نژاد، ژن و غیره با این حال، برخی از آنها بستگی دارد یکی از گزینه های خود را، مانند شیوه زندگی، درمان، مدیریت عاطفی و غیره

امید به زندگی از بیماری کلیه پلی کیستیک

امید به زندگی از بیماری کلیه پلی کیستیک از فردی به فرد دیگر متفاوت است. در برخی از موارد، بیماران ممکن است به یک زندگی کوتاه است زندگی می کنند، به دلیل آن را به نارسایی کلیه توسعه و ممکن است عوارضی چون نارسایی قلبی، نارسایی کبدی و غیره با این حال، در برخی موارد، افراد مبتلا ممکن است به یک زندگی عادی زندگی می میرند و می میرند پیر مرد است. این یک بیماری ترمینال قطعی نیست، اما عوارض آن ممکن است پایان عمر زودتر از شما انتظار می رود. بدین ترتیب، به درک عوامل مرتبط با امید به زندگی PKD مهم است.

عوامل مرتبط با امید به زندگی PKD

بیماری های قلب و عروق: شایع ترین علل مرگ و میر در بیماران مبتلا به PKD عوارض قلبی و عروقی، به دنبال عفونت. بنابراین بسیار مهم است که پیشگیری و درمان به موقع و موثر.

نارسایی کلیه: نارسایی کلیه از عوارض معمول برای بیماری های مختلف کلیوی، نه تنها برای بیماری کلیه پلی کیستیک است. هنگامی که PKD توسعه به نارسایی کلیه، آن را قطعا خواهد شد طول عمر و کیفیت زندگی تاثیر می گذارد.

عوامل دیگر عبارتند از فشار خون بالا، نارسایی کبدی، کم خونی و غیره، که همچنین بر طول عمر زیادی است.

چگونه به طولانی تر امید به زندگی؟

برای طولانی تر کردن طول عمر PKD، از بسیاری جهات می تواند کمک به ایجاد یک دستاورد است.

مدیریت رژیم غذایی

به دنبال یک رژیم غذایی PKD می تواند کمک به کاهش میزان زباله های ساخته شده توسط بدن شما. همچنین می تواند کمک به کلیه های شما بهتر کار می کنند، که ممکن است کل نارسایی کلیه را به تاخیر می اندازد.

پزشکی Osmotherapy میکرو چینی

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، درمان توسعه یافته است که کمک می کند تا تعمیر بافت کلیه آسیب دیده، کوچک شدن کیست های کلیه و بهبود عملکرد کلیه به طور طبیعی است. این کمک می کند تا در بهبود کیفیت زندگی و امید به زندگی.

طب سوزنی

طب سوزنی طب سنتی چینی است که به کاهش علائم، مانند کیست کبد، فشار خون بالا، پروتئینوری، هماچوری، درد پشت و غیره کمک می کند تا

مدیریت هیجانی

مدیریت هیجانی نقشی که ممکن است اثرات بزرگ تر از سطح انتظار خود را ایفا می کند. صحبت بیشتر با پزشکان خود و خانواده خود را مدیریت عاطفی بهتر، که آن هم در طولانی تر از امید به زندگی PKD کمک می کند تا به شما کمک خواهد کرد.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کیستیک,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.