سندرم نفروتیک: الیگوری و پروتئینوری

جمعه 30 فروردين 1392
ن : lafee

سندرم نفروتیک: الیگوری و پروتئینوری

 

سندرم نفروتیک: الیگوری و پروتئینوری

سندرم نفروتیک مجموعه ای از علائم که ممکن است به مشکل کلیوی اشاره شده است. الیگوری و پروتئینوری علائم شایع است که در بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک رخ می دهد.

سندرم نفروتیک

سندرم نفروتیک با پروتئینوری، hypoproteinemia، چربی خون و ادم مشخص می شود. آن است که احتمال بیشتری برای حمله به بیمارانی که کودکان یا نوجوانان هستند. با توجه به صدمه به کلیه های خود ایمنی آن، آن را آسان به عود پس از کنترل گذرا است.

الیگوری

الیگوری توسط افراد مبتلا به فشار خون بالا، نارسایی کلیه گزارش شده است، 4 مرحله CKD ~ 5 و سندرم نفروتیک و غیره الیگوری یک وضعیت که در آن ادرار بیش از حد کمی تولید می شود.

تولید کم ادرار ممکن است نتیجه از مایع ناکافی ارائه شده به کلیه ها، کلیه ها آسیب دیده است که قادر به ایجاد ادرار، و یا انسداد است که مانع ادرار را از خروج از بدن است.

پروتئینوری

پروتئینوری نیز بسیار شایع در بیماران مبتلا به بیماری کلیوی. کلیه ها کار می کنند برای فیلتر کردن خون و پاک کردن مواد زائد و آب بیش از حد در خون، اما نگه داشتن مواد مفید مانند پروتئین در بدن است.

با این حال، زمانی که بیماران با سندرم نفروتیک آسیب دیده، کلیه ها شکست خورده نمی کند به اندازه کافی برای نگه داشتن پروتئین، باعث از دست دادن پروتئین در ادرار، و یا ما آن را پروتئینوری می نامند.

چگونه به مدیریت دو نشانه؟

همانطور که در بالا ذکر شد، علائم با توجه به میزان صدمه ای کلیه است. در نتیجه، برای مدیریت و کنترل علائم، گام اول باید چگونه به کنترل صدمه به کلیه ها.

صحبت از آسیب کلیه، طب گیاهی چینی توصیه می شود. طب گیاهی چینی طب سنتی چینی است که برای شرایط پزشکی مورد استفاده قرار گرفته است، پس از چین باستان.

با استفاده از گیاهان طبیعی برای کاهش علائم و تعمیر بافت کلیه آسیب دیده را با عرضه سلول های آسیب دیده و بافت با خون و اکسیژن بیشتر است. تا زمانی که عملکرد کلیه می تواند بهبود یافته، قطعا، علائم و نشانه های سندرم نفروتیک خواهد شد خود به خود رها شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: پروتئینوری ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.