امید به زندگی از گلومرولونفریت مزمن

جمعه 30 فروردين 1392
ن : lafee

امید به زندگی از گلومرولونفریت مزمن

 

امید به زندگی از گلومرولونفریت مزمن

گلومرولونفریت مزمن یک وضعیت پزشکی است که در آن التهاب باعث آسیب کلیه، که بدتر تخریب ساختارهای داخلی کلیه به نام گلومرول است. مقالات این مذاکرات در مورد امید به زندگی گلومرولونفریت مزمن.

گلومرولونفریت مزمن

گلومرولونفریت مزمن زمانی اتفاق می افتد که آهسته است، تخریب تدریجی از گلومرول کلیه وجود دارد، با کاهش پیشرونده عملکرد کلیه. آسیب به گلومرول بر توانایی کلیه برای فیلتر کردن مایعات و مواد زائد به درستی تاثیر می گذارد. این امر منجر به خون و پروتئین در ادرار.

امید به زندگی گلومرولونفریت مزمن

نارسایی کلیه امید به زندگی، مانند هر چیز به متغیرهای بسیاری، که برخی از آنها شما می توانید کنترل، و دیگران که شما نه می تواند کنترل: سن، جنسیت، ژن، نژاد، رژیم غذایی، انتخاب شیوه زندگی، آنچه که باعث وضعیت شما (علت)، نوع بستگی دارد درمان شما انتخاب می کنید، و غیره

امید به زندگی گلومرولونفریت مزمن، مانند هر چیز دیگری بستگی دارد بر متغیرهای بسیاری، که برخی از آنها شما می توانید کنترل، اما برخی دیگر از شما می توانید. شاید شما می توانید سن خود را تغییر دهید، جنس، نژاد، ژن و غیره، که می تواند خطر ابتلا به گلومرولونفریت مزمن را افزایش می دهد. با این حال، برخی از دیگران، از جمله رژیم غذایی، زندگی سالم، و گزینه های درمان خود را در دست خود شما است. همه آنها می تواند کوتاه و یا طولانی تر طول عمر خود را.

چگونه به طولانی تر از امید به زندگی؟

مواد و روش ها از طولانی شدن زمان امید به زندگی برای گلومرولونفریت مزمن بستگی به علل زمینه ای است. بسیاری از بیماری های دیگر می تواند علت اصلی امید به زندگی است.

- پیدا کردن بیماری اولیه. علل عبارتند از: نفروپاتی دیابتی، نفریت لوپوس، نفروپاتی IgA، گلومرولونفریت غشایی، FSGS و غیره بسیاری از آنها آسیب اتوایمیون کلیه. به عبارت دیگر، گلومرولونفریت در نتیجه سیستم ایمنی بدن را ضعیف می باشد.

- ایمونوتراپی است. بر اساس صدمه به کلیه ها ایمنی، ایمونوتراپی طراحی شده است برای بازسازی سیستم ایمنی جدید، که با موفقیت می تواند به جلوگیری از عود بیماری های کلیوی است.

- مدیریت رژیم غذایی. به شما پیشنهاد برای محدود کردن مایعات، غذا خوردن یک رژیم غذایی کم پروتئین، محدود کردن نمک، پتاسیم، فسفر و دیگر الکترولیت.

- طب گیاهی. بعضی از گیاهان، مانند زالزالک، برگ زیتون و غیره، مفید برای ترمیم بافت کلیه آسیب دیده و کنترل گسترش التهاب هستند. برای به دست آوردن لیست گیاهان برای گلومرولونفریت، به شما پیشنهاد یک پیام خصوصی به ترک شوید و یا ایمیل به kidneyservice@hotmail.com



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: گلومرولونفریت ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.