گزینه های درمانی برای بیماری کلیوی ناشی از دیابت

جمعه 30 فروردين 1392
ن : lafee

گزینه های درمانی برای بیماری کلیوی ناشی از دیابت

گزینه های درمانی برای بیماری کلیوی ناشی از دیابت

گزینه های درمان بیماری های کلیوی ناشی از دیابت چه هستند؟ اجتناب از نارسایی مزمن کلیه و دیالیز همان چیزی است که بیماران مبتلا به بیماری کلیوی ناشی از دیابت می خواهید بیشتر می باشد. اگر شما مبتلا به بیماری کلیوی ناشی از دیابت تشخیص داده می شود، عوارض شایع دیابت، اطلاعات زیر می تواند مفید باشد.

ما گزینه های درمانی برای بیماری کلیوی ناشی از دیابت از مراقبت از خود، مواد مخدر، رژیم غذایی و میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چهار جنبه معرفی:

خودپایی

کنترل شدید قند خون و فشار خون هستند قطعات بسیار مهم در طول درمان برای بیماری کلیوی ناشی از دیابت است. حتی افزایش خفیف فشار خون می تواند به سرعت بدتر شدن بیماری کلیوی دیابتی، از دست دادن وزن، مصرف کمتر نمک، پرهیز از الکل و تنباکو و گرفتن ورزش منظم می تواند چهار راه به پایین آوردن فشار خون است.

مواد مخدر

پزشکان معمولا ترجیح می دهند افراد مبتلا به دیابت را به مهار کننده های ACE برای پایین آوردن فشار خون است. همچنین می تواند بیماری کلیه را کند می کند. "Tangyikang" شروع می شود به طور معمول در بالینی مورد استفاده برای درمان دیابت از طریق حفاظت از جزایر پانکراس.

غذا

رژیم غذایی کم پروتئین دیگری برای درمان بیماری کلیوی ناشی از دیابت است. پروتئین به نظر می رسد برای افزایش چقدر سخت کلیه باید کار. یک رژیم غذایی کم پروتئین می تواند از دست دادن پروتئین در ادرار را کاهش می دهد و افزایش سطح پروتئین در خون.

پزشکی Osmotherapy میکرو چینی

این درمان برای بیماری کلیوی ناشی از دیابت است که معمولا در بالینی چینی استفاده می شود. این می تواند میکروسیرکولاسیون کلیوی از طریق گسترش عروق خونی، افزایش گردش خون و از بین بردن حالت سکون خون را بهبود بخشد. آسیب کلیوی ناشی از دیابت را می توان به تدریج توسط ضد انقلاب، ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب و ارائه تغذیه برای کلیه های آسیب دیده ترمیم کنید. هدف آن است که برای صرفه جویی در کلیه خود را با تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه است. خارج شده است استفاده می شود، بیماران مبتلا به بیماری کلیوی ناشی از دیابت فقط نیاز به دروغ روی تخت به آن را، بیماران خارجی بسیاری می گویند آن را دوست ماساژ چینی، بسیار راحت است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: دیابت ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.