آیا دیالیز و پیوند درمان بیماری کلیه پلی کیستیک

جمعه 30 فروردين 1392
ن : lafee

آیا دیالیز و پیوند درمان بیماری کلیه پلی کیستیک

 

آیا دیالیز و پیوند درمان بیماری کلیه پلی کیستیک

آیا دیالیز و پیوند کلیه درمان بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD)؟ خب، ما باید به گویند که نمی توانند. بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD) یک نوع بیماری ارثی است و هیچ درمانی برای آن وجود دارد. اما زمانی که PKD توسعه پایان مرحله بیماری کلیوی، دیالیز و پیوند کلیه به دو گزینه های درمان معمول برای بیماران مبتلا به PKD در بسیاری از کشورها تبدیل خواهد شد، با این حال همه چیز در چین متفاوت است.

بزرگ شدن کیست ها در حال رشد بر روی کلیه به تدریج می تواند ظلم و ستم به بافت اطراف کلیه و باعث اختلال عملکرد کلیوی. هنگامی که کلیه ها نمی توانند به طور معمول کار، محصولات و مواد سمی زائد در بدن تجمع می یابد. به طور کلی، دیالیز استفاده خواهد شد اگر بیماران مبتلا به PKD شروع به تجربه برخی از علائم آشکار مانند تهوع، استفراغ، ادم شدید، از دست دادن اشتها، تنفس دشوار و به همین ترتیب. درست است که دیالیز می تواند کمک به تسکین برخی از علائم، اما دیالیز می تواند بیماری کلیه پلی کیستیک درمان نیست، بیماران ممکن است از کاهش خروجی ادرار در صورتی که دیالیز را برای مدت زمان طولانی پیدا کنید. علاوه بر این، برخی از بیماران دیالیزی باید از عوارض دیالیز مانند فشار خون پایین رنج می برند، سردرد، تهوع، استفراغ، گرفتگی عضلانی، درد ساق پا، مشکلات خواب.

یک پیوند موفق کلیه واقعا می تواند در کمک به بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک یک زندگی بهتر است، و نسبت به مورد FSGS، میزان عود PKD پس از پیوند کلیه که بالا نیست. اما دریافت پیوند کلیه یک چیز آسان نیست، آن ممکن است سالها برای یک اهدا کننده صبر کنید. چه تر است، بعضی از بیماران ممکن است مناسب برای دریافت پیوند کلیه است.

در چین، پیوند کلیه خواهد بود به عنوان انتخاب آخر تا زمانی که تقریبا تمام عملکرد کلیه از بین رفته است. تا زمانی که بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک هنوز هم برخی از خروجی ادرار خاص، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی خواهد شد توصیه می شود به ادامه بهبود عملکرد کلیه. این است که در داروهای گیاهی چینی است، اما بیرونی استفاده می شود. بیشتر و بیشتر بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک خارجی شروع به دریافت سود حاصل از این درمان از طبیعت.

به عنوان یک بیمار بیماری کلیه پلی کیستیک، تا زمانی که شما هنوز امید برای جلوگیری از دیالیز یا پیوند کلیه، ما در اینجا مبارزه با این بیماری همراه با شما.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کیستیک ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.