، آیا Ketosteril کمک به جلوگیری از نارسایی مزمن کلیوی

جمعه 30 فروردين 1392
ن : lafee

، آیا Ketosteril کمک به جلوگیری از نارسایی مزمن کلیوی

 

، آیا Ketosteril کمک به جلوگیری از نارسایی مزمن کلیوی

آیا ketosteril کمک به جلوگیری از نارسایی مزمن کلیوی؟ ما می توانیم بگوییم که ketosteril چنین بیماران مبتلا به بیماری کلیه داروهای معمول با آن آشنا هستند. در اینجا شما را آگاهی بیشتر در مورد ketosteril و گزینه دیگری برای درمان نارسایی مزمن کلیه را دریافت کنید.

تقریبا تمام بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه، اختلال سوخت و ساز پروتئین و اسید آمینه است. Ketosteril معمولا با یک رژیم غذایی کم پروتئین همکاری برای درمان این بیماری است. رژیم غذایی با پروتئین بالا یک عامل مهم در تشدید کاهش در عملکرد کلیه است. بنابراین، بیماران باید برای حفظ مصرف پروتئین در رژیم غذایی روزانه خود را. در همین حال، بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه باید مکمل های اسید آمینه به اندازه کافی نگه دارید به طوری که برای دیدار با نیاز تغذیه بدن.

ترکیبی از ketosteril و رژیم غذایی کم پروتئین می تواند به بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیوی عرضه برخی از اسید آمینه و کاهش تولید نیتروژن ادرار. بنابراین، آن می تواند علائم نسبی کاهش و حفاظت از نفرون باقی مانده در نتیجه تاخیر انداختن نارسایی کلیه. با این حال، ketosteril می تواند نارسایی مزمن کلیه جلوگیری نمی کند، این است که به دلیل ketosteril فقط متابولیسم پروتئین تنظیم، آن است که قادر به مقابله با ریشه و علت ایجاد سطح کراتینین بالا و سطوح نیتروژن ادرار بالا است. با تشدید عملکرد کلیوی، اثر Ketosteril همراه است کمتر و کمتر.

ابتدا برای بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه، بیماری اصلیش باید به خوبی کنترل می شود. سپس با استفاده از داروهای گیاهی چینی برای تعمیر آسیب کلیوی از طریق گسترش عروق خونی، افزایش گردش خون، از بین بردن استاز خون، ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب و ارائه تغذیه برای کلیه ها آسیب دیده است. تکنیک های پیشرفته تصفیه خون در صورت لزوم مورد استفاده قرار گیرد. اگر عملکرد کلیه می تواند به تدریج بهبود، و سپس به نارسایی مزمن کلیه و دیالیز یا پیوند کلیه می توان جلوگیری کرد. بنابراین یک درمان موثر برای بیماری های کلیوی به این معنی است که با هدف صرفه جویی در کلیه خود. اگر آن است که مناسب نیست را برای شما به یک دکتر سنتی چینی مشورت کنید، سپس شما می توانید به طور مستقیم با کارشناس آنلاین مشورت آزادانه و یا شما می توانید به ما یک پیام را ترک.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کلیوی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.