آیا بیماران مبتلا به دیابت نوشیدن آبجو

جمعه 30 فروردين 1392
ن : lafee

آیا بیماران مبتلا به دیابت نوشیدن آبجو

 

آیا بیماران مبتلا به دیابت نوشیدن آبجو

بیماران مبتلا به دیابت نوشیدن آبجو می تواند؟ آبجو بخش مهمی در یک مهمانی در سراسر جهان می باشد. در حالی که بیماران دیابتی معمولا پیشنهاد برای نگه داشتن یک رژیم غذایی سالم برای کنترل قند خون، دیابت می تواند باعث بسیاری از عوارض است که می تواند حتی تهدید کننده حیات است. همانطور که برای آن دسته از بیماران دیابتی که نوشیدن آبجو را دوست دارم مشتاق به دانستن پاسخ هستند.

مواد خام از آبجو شامل جو، هاپ، مخمر، آب و مواد کمکی برخی از amylum و قند است. به عنوان آبجو حاوی قند فراوان، اسید آلی، نمک معدنی، ویتامین ها و مقدار تغذیه دیگر، که مردم عادی نوشیدن مقدار مناسب از آبجو می تواند به بهبود اشتها و هضم. پس چگونه در مورد بیماران مبتلا به دیابت است؟

انرژی تولید شده از یک لیتر از 12 درجه آبجو برابر که از 500 گرم از گوشت بدون چربی و 250 گرم نان است. اگر به طور کامل می تواند ثابت کند که الکل یک نوع از مواد پر انرژی است. اگر بیماران مبتلا به دیابت نوشیدن آبجو بیش از حد، می تواند کنترل انرژی در رژیم غذایی که بر اثر درمان از درمان رژیم غذایی خود را تحت تاثیر قرار دهد. علاوه بر این، الکل می تواند برخی از دست دادن ویتامین محلول در آب در فرایند سوخت و ساز بدن خود را، که منجر به سوء تغذیه می شود. نارسایی تغذیه و الکل می تواند باعث صدمه به عروق خونی و اعصاب، که می تواند سرعت بروز و پیشرفت بیماری عروق خونی و بیماری های عصبی پایان می شود.

بنابراین بیماران مبتلا به دیابت بهتر آبجو می نوشند نیست. اگر آنها باید به، لطفا به یاد داشته باشید که مقدار آبجو باید 500 گرم تجاوز نمی کند و همچنین آنها باید مقدار خود را از مواد غذایی اصلی را با 25 گرم را کاهش می دهد.

تمام بیماران دیابتی دانش زیادی در مورد عوارض ناشی از دیابت است. و آنها باید بدانند که microalbumin است که معمولا نشانه اولیه از آسیب کلیه، معاینه به طور منظم برای بیماران دیابتی بسیار مهم است. به یاد داشته باشید که شما در حال استقبال به ما یک پیام را ترک اگر برخی از سوالات وجود دارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آبجو,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.