علائم کیست کلیوی دو طرفه، تشخیص، درمان

پنج شنبه 29 فروردين 1392
ن : lafee

علائم کیست کلیوی دو طرفه، تشخیص، درمان

 

علائم کیست کلیوی دو طرفه، تشخیص، درمان

میزان شیوع کیست های کلیوی در میان افرادی که بیش از 50 سال از کیست age.Renal جیب پر شده با مایع آبکی بسیار بالا است. کیست های کلیوی دو طرفه بدان معنی است که کیست در هر دو مقاله kidneys.This است رشد می کنند به شما یک دید از نشانه های دو طرفه کیست های کلیوی، تشخیص و درمان به من بدهید.

علائم

در مراحل اولیه، بیماران اغلب هیچ نشانه ای ندارند و یا ناراحتی به عنوان کیست مردم small.Some ممکن است تمام زندگی خود را بدون توجه به disease.In طور کلی زندگی می کنند، در صورتی که بیمار هیچ نشانه ای ندارند، آنها را treatment.But آنها باید نگه دارید لازم نیست تست اولتراسوند به طور منظم تا ببینید که آیا کیست growing.What اندازه از کیست برای درمان است؟ شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر مشورت کنید.

با این حال، در صورتی که کیست در حفظ و گسترش آنها منجر به علائم زیر را می دهد.

، درد óèDull در پشت و یا سمت

، عفونت دستگاه óèUrinary

، درد شکم óèUpper.

، فشار خون óèHigh.

تشخیص

تشخیص کیست های کلیوی دو طرفه به طور عمده شامل آزمایشات تصویربرداری و آزمون عملکرد کلیه.

تستهای تصویربرداری: تست های تصویر برداری مانند سونوگرافی، سی تی اسکن و MRI اغلب به بررسی آزمونهای cysts.Imaging کلیوی دو طرفه می تواند کمک به پزشک پزشک تعیین اینکه آیا توده کلیه یک کیست یا تومور استفاده می شود.

آزمونهای عملکرد کلیه: این تست می تواند نشان دهد تا چه حد کلیه ها آسیب دیده اند و اینکه آیا این کیست ها خدشه کلیه.

درمان

جراحی درمان کلی برای کیست های کلیوی دو طرفه است. در برخی موارد، یک سوزن به کیست قرار داده و پس از آن مایع کیستی در از cyst.It تخلیه کمتر تهاجمی به بدن است.

با یک کیست های بزرگ علامتدار ممکن است نیاز به جراحی برای تخلیه و حذف مایع cysts.The به در کیست تخلیه شود و سپس دیوار از کیست قطع خواهد شد و یا سوخته درمان away.This بسیار تهاجمی به بدن است.

درمان گیاهی یک درمان جایگزین برای درمان cysts.This کلیوی دو طرفه است می تواند انجام دهد به کوچک شدن کیست در راه ملایم و بدون ایجاد هر گونه عوارض جانبی در بدن.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: درمان,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.