آیا می توانم گیاهان دارویی راهنما خارش پوست در FSGS

پنج شنبه 29 فروردين 1392
ن : lafee

آیا می توانم گیاهان دارویی راهنما خارش پوست در FSGS

 

آیا می توانم گیاهان دارویی راهنما خارش پوست در FSGS

پوست خارش یک شکایت شایع از بیماران FSGS.The اغلب با این وضعیت ناخوشایند مبتلا تا گیاه much.Can کمک خارش پوست در FSGS است؟

چگونه خارش پوست در FSGS اتفاق می افتد؟

کلیه سالم می توانند ضایعات از normally.However بدن حذف، در FSGS، کلیه بیمار قادر به انجام وظایف. خارش پوست و بیماری های کلیوی اغلب دست به دلیل ساخت تا از فسفر و سموم اورمی در نتایج blood.Uremia از بالا ساخت تا از اوره در خون است که معمولا خارج از بدن توسط کلیه ها فیلتر.

آیا می توانم شاخ و برگ گیاهان کمک خارش پوست در FSGS؟

گیاهان دارویی دارای اثرات واضح در درمان itching.It پوست reliving می تواند در راه های زیر کار می کنند:

حمام: حمام دارو دارو را می توان اعمال شده به درمان خارش پوست در کلیه disease.Based شده در شرایط فردی، انواع مختلف گیاهان در bath.Skin واسطه استفاده می شود یک عضو ترشحی های عمده body.By باز کردن منافذ، حمام دارو می تواند به بهبود دفع مواد زائد از بدن است. (چه گیاه می تواند خارش پوست در FSGS کمک کند؟ با ما مشورت).

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی: درمان خارجی است که می تواند بر روی انواع area.Different کلیه از گیاهان کاربردی در این therapy.The مهم ترین اثر از این روش درمانی برای FSGS استفاده می شود بازگرداندن اختلال در ساختار کلیه و افزایش عملکرد کلیوی است. اگر کلیه ها بهتر کار می کنند، بیشتر ضایعات خواهد شد خارج از بدن فیلتر شده است. به عنوان یک نتیجه، خارش پوست به طور کامل کنترل می شود.

به غیر از گیاه برای خارش پوست در FSGS، در زیر برخی از راه های آسان برای کمک به تسکین این بیماری است.

* یک رژیم غذایی کم پروتئین و فسفر است essential.It می تواند به کاهش ساخت تا از اوره و فسفر، در نتیجه از بین بردن خارش پوست.

* درمان حمام فوق العاده است کنترل خارش پوست برای FSGS patients.It است، دارای سه اثر: تمیز کردن، درمان، و استراحت است. حمام جوش شیرین و حمام نعناع ممکن است توسط ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود را به شما توصیه می شود.

فوق برخی از راه های مقابله با خارش پوست در FSGS. برای کسب اطلاعات بیشتر، شما می توانید به kidneyabc@hotmail.com ایمیل.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: FSGS,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.