آیا می توانم سطح کراتینین بالا باعث تهوع

پنج شنبه 29 فروردين 1392
ن : lafee

آیا می توانم سطح کراتینین بالا باعث تهوع

 

آیا می توانم سطح کراتینین بالا باعث تهوع

آیا می توانم سطح کراتینین بالا باعث تهوع؟ برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی، سطح کراتینین بالا و حالت تهوع می تواند دو علائم رایج این بیماری است، و شکی نیست که تهوع، استفراغ و سایر نشانه های بیماری کلیوی می تواند کیفیت زندگی را تحت تاثیر قرار دهد وجود دارد. اما ما بر این باور است که جلوگیری از دیالیز و پیوند کلیه، چیزی است که بیماران مبتلا به بیماری کلیوی می خواهند ترین است.

کلیه های سالم ما می تواند کمک به حذف مواد زائد و مایعات اضافی از بدن است. اگر ما را ترک از عوامل دیگر که می تواند سطح کراتینین را تحت تاثیر قرار، ظاهر کراتینین بالا می تواند به ما آسیب کلیوی شدید و اختلال عملکرد کلیه را بگویید. از آنجا که کلیه بسیار قوی توانایی جبرانی، سطح کراتینین افزایش نمی یابد تا زمانی که حدود 40-50٪ از عملکرد کلیه از بین رفته است. بیش از حد سموم و مواد زائد در بدن بسیار آسان است برای تحریک دستگاه گوارش، باعث تهوع. به ویژه هنگامی که شرایط ایجاد نارسایی کلیه، یک عارضه شایع به نام زخم روده است به احتمال زیاد اتفاق می افتد، که می تواند منجر به تهوع و استفراغ و ناراحتی های دیگر است.

چگونه برای کمک به بیماران مبتلا به بیماری کلیوی از بین بردن حالت تهوع به طور طبیعی؟

استفاده از طب فشاری. شما می توانید این کار را با استفاده از انگشت شست خود را بر روی مچ دست خود و با استفاده از فشار به مدت 30 ثانیه انجام دهد. شاخص و انگشت وسط خود را باید در بالای مچ دست شما باشد.

دو کپسول ریشه زنجبیل و یا شیب دار یک فنجان چای با یک تکه زنجبیل تازه در آن است. آل زنجبیل نیز کمک می کند. زنجبیل شده است برای قرن ها به عنوان یک درمان طبیعی برای حالت تهوع استفاده می شود.

به آرامی حل قطره نعناع را در دهان خود، جویدن یک تکه آدامس نعناع و یا جرعه برخی از چای نعناع. اگر شما چای نعناع را نداشته باشند، حل قطره نعناع را در یک فنجان چای است. نعناع می تواند به کاهش انقباضات معده است که می تواند باعث تهوع شما کمک کند.

سعی کنید به وضع کردن با یک بالش بین پاهای خود را، با نیمی از بالش آن را در برابر معده خود را نگه دارید و اعمال یک فشار کوچک کنید و سعی کنید برای به خواب رفتن پس از آن زمانی که شما از خواب بیدار آن همه باید طی شود.

کارشناسان بیماری کلیوی چه می گویند؟

بیماران با سطح کراتینین بالا پرداخت توجه بیشتر به کاهش سطح کراتینین، اما فراموش علت ایجاد سطح کراتینین بالا، که باعث می شود آنها را نادیده گرفت تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه. در آن صورت، با از دست دادن ادامه عملکرد کلیه، بیماری نارسایی مزمن کلیه دیر یا زود توسعه.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: تهوع,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.