به چه معنی است وقتی که BUN است 61 و کراتینین 2.4

پنج شنبه 29 فروردين 1392
ن : lafee

به چه معنی است وقتی که BUN است 61 و کراتینین 2.4

 

به چه معنی است وقتی که BUN است 61 و کراتینین 2.4

دو تست معمول برای کمک به تشخیص بیماری های کلیوی BUN و کراتینین می باشد. هنگامی که 61 BUN و کراتینین 2.4، چه اطلاعاتی می تواند ما را دریافت کنید؟ حالا اجازه دهید بیشتر در مورد BUN و کراتینین یاد بگیرند.

چه کاری می تواند BUN 61 به ما بگویید؟

خون حمل پروتئین به سلول های سراسر بدن است. پس از سلول ها با استفاده از پروتئین، ما تماس بگیرید زباله محصول باقی مانده است که به نیتروژن اوره خون بازگشته است. کلیه های سالم اوره فیلتر ما از خون نیتروژن و حذف آن در ادرار. در صورتی که بیماری کلیوی وجود دارد و کلیه ها به خوبی کار نمی کند، نیتروژن اوره در خون باقی بماند. بنابراین BUN اندازه گیری عملکرد کلیه است. سطح BUN طبیعی از mg / dL 7-20 از اوره است. اگر BUN خود را بیش از 20 است، کلیه ها ممکن است نه در قدرت کامل کار می کند. در حال حاضر سطح BUN 61 است، به این معنی آسیب بسیار شدید کلیه.

چه کراتینین 2.4 چیست؟

کراتی نین یک محصول زائد در خون ایجاد شده توسط متابولیسم طبیعی سلول های عضلانی است. درست مانند BUN، کلیه های آسیب دیده را کراتینین در خون. کراتینین مارکر غیر مستقیم از میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR) و یا چگونه به خوبی کار کلیه است. برای زنان، سطح کراتینین نرمال 0.5-1.1 است، در حالی که برای مردان، آن است که 0.6-1.2. سطح طبیعی کراتینین ممکن است یک تفاوت کوچک در کشورهای مختلف داشته باشد. سطح کراتینین را افزایش می دهد به 2.4، به این معنی آسیب کلیوی شدید. مردم باید بدانند که سطح کراتینین افزایش خواهد یافت تا زمانی که حدود 40-50٪ از عملکرد کلیه از بین رفته است. پس کراتینین 2.4 به معنای عملکرد کلیه بسیار از بین رفته است، و این وضعیت در حال حاضر توسعه مرحله 3 بیماری مزمن کلیوی حداقل.

چگونه می توان به کاهش 61 BUN و کراتینین 2.4 با خیال راحت و به طور موثر؟

اکنون که آنها صدمه به کلیه ها و اختلال عملکرد کلیه ها ایجاد می شود، راه اساسی این است که برای تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه، در آن صورت، کلیه می تواند به کار به طور معمول دوباره، همچنین نارسایی کلیه و دیالیز مزمن می تواند به طور موثر مانع.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کراتینین ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.